PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, March 31, 2009

Betapa Pentingnya Kad Pengenalan Pada Hari Ini!!

Petang tadi gua g pasar malam dengan bapak gua.. Biasa la.. Nak g dgn sapa lg.. Bapak gua je rajin nak g pasar malam zaman skang ni.. Eh apa lak gua ni anak bapak? Tapi btol gak.. Kompem2 la gua anak bapak.. xkan anak rimau lak kan? Ok kita teruskan penceritaan..

Kitaorang pegi pasar malam ni sebab nak beli makanan.. Mak gua leteh+malas nak memasak malam ni.. so pegilah kami dua beranak ke pasar malam.. Sampai je destinasi, gua yang membawa kereta evo ini, terus cari parking.. Dah parking kereta, gua dengan bapak gua pon berpisah.. Bukan berpisah cam jejak kaseh la deii.. Berpisah beli makanan la!! Gua pon g beli makanan gua, manakala bapak gua lak g beli makanan dia, mak n adek lelaki gua..

Dalam perjalanan gua nak membeli makanan, gua terjumpa banyak gle awek cun.. Rambang beb mata gua.. Bukan rambang mata nak beli makanan tp rambang mata tengok awek.. Kata lelaki.. Standard la.. Haha.. Baru gua tau rupa-rupanya ramai awek cun g pasar malam hari selasa ni.. Amat berbeza dengan pasar malam hari sabtu dimana pengunjung-pengunjungnya terdiri daripada pakcik-pakcik, makcik-makcik, indon-indon dan bangla-bangla.. Naik bosan gua g pasar malam sabtu.. Ok pasni gua g pasar malam selasa je.. Huahauhauau.. Kemudian gua terjumpa satu gerai ni.. Gua tengok nasi lemak akak ni cm sedap.. Erk!! Siot la lu orang pikir lain.. Gua tengok nasi lemak masakan akak tu la! Bukan 'nasi lemak lain'.. Dem la u! U too! Tq.. I love u.. U too? Ok2.. Gua pon beli nasik lemak lauk ayam sambal n kerang sambal kat gerai tu.. Pehhh.. Sedap gle weh.. Seyes tak tipu.. Sedap sehingga menjilat aiskrim pedelpop! Ye la.. xkan nak jilat jari.. Bosan.. Ingt gua ni kucing ke? Ok pasni bole beli lg kat gerai tu.. Pas selesai membeli makanan, gua g lepak kat kereta jap..

Ngah-ngah sedap melepak sambil minum air kelapa, tiba-tiba muncul seorang awek cun.. Pehh.. Awek ni pakai baju kurung.. Tau-tau je gua ni minat awek pakai baju kurung.. Gua saja buat-buat tak nampak.. Tapi awek ni cam usya-usya gua lak.. Kemudian dia berjalan ke arah gua bila dia perasan gua curi-curi pandang dia.. Pehh.. Peloh jantan gua da menitik.. Gua agak awek ni berumur dalam lingkungan 18 tahun kot.. Kira lepas 20 sebatan la.. Haha.. Gua tetap buat-buat kool walaupon awek ni semakin dekat dengan gua.. Gua baru nak telan air liur, tiba-tiba awek tu bersuara..

Cik Awek: Derma..
Encik Teri: Eh.. duit takde.. hehe..
Cik Awek: Ok takpe, pakcik..
Encik Teri: ...

WHAT THE HELL!

Pehhh!!! Muka gua ni cam pakcik2 ke? Ni gua nak tayang kad pengenalan gua kat dada gua pasni.. Sila tengok kad pengenalan gua.. 840609-14-5***.. Haaa.. Baru 25 tahun ni! Dem la.. Skang ni gua baru tau betapa pentingnya kad pengenalan.. Lu orang da tau????

23 comments:

xoul said...

wakaka..akhirnya lawak yg tidak lucah mcm entry sblom2 nih..tp siyes ni lawak,aku dlu kecik2 konpius gak nk panggil org tua abg ke pakcik..peh ko dh jd pakcik..

teRi said...

kelaka sket..

odette said...

uncle terry la sedap ckit.. tgk muke mcm 40 baru 25 upenye -.-

teRi said...

siot.. ni semua cubaan nak jatohkan saham2 aku! awek2.. sila abaikan.. haha

xoul said...

wahaha..patut aritu tgk wyg ade mamat seblah ko usya2 pelik..mesti dia pk bagus pakcik nih,bwk anak2 tgk wyg..urban2..

teRi said...

..

odette said...

wow terry dh maju skang..dh jadi urban..bagus2

nadia_saleh said...

uncle..derma..
please..

*hikhik

arch-t said...

pakcik teri
wahahaha

teRi said...

@arch-t:eleh aceed.. dia tu mamak panggil makcikkkkkkkk ;p

- Gie - said...

haha..sengal gler..
mke ko nmpk cm pacek kot...huahauha.. ;p

nadia_saleh said...

teri..trime je la hakikat u da pakcik..
hahaha

teRi said...

elelelele.. tau korang jeles kan? i nampak matang kan? seseorang yang berpendidikan tinggi kan? ;p org matang memang slalu kena cmni.. huh!

hackerzx said...

stakat ni smua tua dr aku ke ape ke..diorg pgil aku ABANG je la..xdela smpi PAKCIK haahakaka..lwk siot..

hackerzx said...

aku rase rupe paras kekacakkan jd ukuran kot..lmao

teRi said...

wahh hackerzx.. semua tua dr ko, kena panggil ko abang? hahahaha.. gle la.. nampak tua gler ko.. koakaokaoa.. aku pon kena panggil ko abang ni.. ok yg muda dr hackerzx kena panggil dia atok.. huahauha.. zzz

lagi satu.. apa la sgt rupa paras ni? hensem2 pon tp kalo org tak suka, watpe? da byk contoh.. kanak2 je tgk rupa ni.. haha.. dem hekes nak ckp gua tak hensem.. ;(

hackerzx said...

betul4..haha..tde la tua smpi tok pn pgil aku abg..zzz

akuxbiadab said...

hahahha...
pakcik din or macha...hahahhah

klaka siak kemak...

qishie said...

astaga.

ko 25?

aku igt tu gambar ko zaman
kapal nabi nuh.

Vee Violet said...

lagi 2 bulan birthday die!!!!
=)

*SiRibenMerah said...

pasar malam kat shell bangi??
kan?? nasi kerabu dia sgt best tuhhhh =P~

ekaz said...

akak tu rabun aper??
kamukan atok tua ganyut!!!

Anonymous said...

онлайн порно молодых и пожлых http://free-3x.com/ молодые видео порно free-3x.com/ малолетний сын трахает маму [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]