PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, March 5, 2009

Demi Kepuasan Batin Kawanku!

Salam. Berita pukul 8 malam. Tergempar kerana pada petang tadi saya telah mendapat suatu permintaan dari seorang sahabat saya yang amat saya kenali, hasil daripada tindakbalas terhadap entri panas yang saya telah postkan sebelum itu.. Kepada pembaca2 yang taktau kisah atau hilang arah tujuan, boleh la klik di sini untuk mengikuti perkembangan entri tersebut.. Pembaca sudah paham? Bagus.. Kita teruskan dengan berita tadi.. Beliau berkehendakkan gambar gadis comel tersebut kerana hati beliau sudah dipanah asmara cinta. Berikut adalah temubual eksklusif bersama dengan beliau iaitu Yang Berbahagia Datok Xoul..

[14:29] xoul: lol
[14:29] xoul: amek gamba awek comel
[14:29] xoul: kamonn
[14:30] xoul: amek2
[14:30] xoul: ckp je ni last day ko keje
[14:30] xoul: nk amek wt kenangan
[14:30] xoul: amek2 gamba sume
[14:30] xoul: pastu sok ko jgn dtg dh
[14:30] xoul: amacam

teri:blablablabla..

Lantaran kisah ini semakin hangat di pasaran dan semakin jadi bualan makcik2 pasar malam serta siulan jejaka2 UNITEN yang dah kena kick, maka saya dengan penuh bertanggungjawab untuk merealisasikan permintaan encik xoul, kini dengan eksklusifnya menyampaikan gambar sensasi gadis comel tersebut di sini. Hanya di sini.. Hiburan sensasi. Bersama teri kacak! Anda yang tentukannya.. Anda yang mahukannya.. Saya memperkenalkan Si Gadis Comel.......
.
.
.
.


"Eh.. mana orangnya..? tadi ada lagi.. tibe2 da ilang lak.. adeh.. dapat amik gambar pc je.. seyes.. tadi saya nampak dia duduk kat situ.. dia siap sengih2 kat teri lagi..", jawab saksi yang turut berada di tempat kejadian..





p/s: sori la xoul.. dia da balik masa aku amik gambar tu.. tak dapat nak tunjuk kt ko lak.. esok2 la eh? ke sem depan ke? ke masa kami bersanding ke? zzzz

2 comments:

AkuAyie said...

hahhaa...

ke masa kami bersanding ke?

lawak tul....
it could come true u know.. lol
tell me when it happens

teRi said...

haha.. ok2.. nanti i post kad jemputan kt blog ni eh.. nanti tgk nama sapa kt sebelah nama i.. ;p