PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, March 24, 2009

Aku Berdarah Pendekar..

Pada malam lepas yang lepas dan lepas dan lepas lagi, ayah aku telah memanggil aku agar turun ke bawah.. Masa tu aku kt tingkat atas dlm bilik, ngah main tenet.. Arghhh..potong stim toi.. bukan stim tgk porn tp stim keretapi.. haha.. Aku baru je nak chatting2, tapi ayah da panggil.. so aku turun la sebelum dia ngamok.. cuak2.. haha..

Sebaik sahaja aku turun ke tingkat bawah, aku ternampak ayah aku berdiri tegak lagak seorang pendekar.. Pe hal pak aku ni.. lol.. xpenah2 berdiri cmtu.. Selalunya dia akan duduk atau baring2.. Dan biasanya kalo dia baring2 tu, tandanya dia nak suh aku picit la tu.. al maklum la bapak aku ni da uzur so badan senang lenguh.. Nak kena picit sokmo.. Tapi kali ni dia lain macam sket.. Macam kuat lain macam je.. pelik2.. Cuak lak aku.. lol.. Tapi cuak sorang2 pon tak guna gak so aku pon pegi la kat ayah aku.. Tibe-tibe...

ayah: along.. cuba tumbok abah...
aku: erk.. (buang tebiat pe org tua ni?)
ayah: tumbok je..
aku: ok2..

Aku sebenarnya tak setuju dengan permintaan beliau ni.. apa kes pak aku ni? da la penumbok aku ni sebesar guni beras.. orang biasa pon cuak dgn aku.. Tapi nak wat cmne.. nak taknak.. kena buat gak sbb bapak aku ni garang sket orangnya..kalo tak ikot kehendak dia, susah nanti.. Maka aku pon ikot je la kemahuan dia...

"HIYARGHHHHHHHHHHH!!", jerit ku sambil melayangkan penumbok padu ke arah ayah...

Akan tetapi sesuatu perkara yang pelik telah berlaku.. Ayah aku telah berjaya tepis penumbok aku malah telah mengunci pergerakan aku.. Dem! Aku yang penah blaja silat ni kaget sebentar.. Adoi.. Tibe2 je.. Tak boleh gerak langsung ni.. Cmne nak bukak kunci silat bapak aku ni..

Masa tu baru aku tau rupa-rupanya bapak aku ni sebenarnya ada ilmu persilatan yang tinggi.. Peh.. penat je aku blaja silat dgn org lain selama ni .. Tak disangka pak aku sendiri terror silat.. Tapi yang peliknya aku tak penah dengar pon beliau bercerita sebelum ni.. Kalo ade pon hanya citer tipu sebelum masuk tdo tu.. ala citer yang konon2 dia main keris mcm hang tuah n hang jebat dulu.. tu pon da kantoi awal2 lg. haha..

Pelik2.. Dalam hati aku.. aku da pasang niat nak berguru dengan bapak aku.. Lagi senang.. pak sendiri.. kompem semua ilmu dia turunkan kat anak sulong dia ni.. Dan sebaik sahaja aku nak sampaikan hasrat kat ayah aku, tibe2 mak aku mencelah..

mak: along.. ooo alongg..
aku: ye mak..
mak: alongggggggg..
aku: ye mak.. nape?
mak: bangun! suboh da ni!
aku: erk!

Demit!! Rupa2nya aku mimpi je.. siot la.. patot la aku rasa cm basah2 td..rupa2nya bantal aku basah kena air liur basi.. mati2 sebelum ni aku ingt yg basah tu peloh aku bsilat td..dem.. siot la korg pk lain... ingt aku mimpi basah pe.. keciwa2.. ok2 mandi wajib dulu.. eh.. silap.. amik air sembahyang dulu.. bye!


6 comments:

HazirahMahadzir said...

maka,
marilah kita mengamalkan suruhan org tua2 iaitu menggosok gigi sebelum tido utk mengelakkan mimpi yg bukan2..sekian.

xD

sHwEeT ByAtcH said...

Basuhlah kaki.. supaya anda tidur bermimpikan putri tantek yang mampu membuat anda basah.. bukan anda dibelasah.. :P

teRi said...

@hazirahmahadzir: lol.. jgn kata gigi.. lampu ajaib pon saya gosok sebelum tdo.. ;p

@shweet byatch: saya mmg slalu mimpi basah... tapi basah air liur basi je la.. ;p

nadia_saleh said...

giler aaar!
bley ar geng..hahaha..i slalu gler gak mmpi2 action cmni..haha..

teRi said...

haha.. mimpi2 action? wahh.. leh jd rambo la pasni.. haha..

jangan mimpi jadi hulk sudah.. lol.. nanti koyak semua baju.. susah nanti.. zzz

nadia_saleh said...

erk..zzz