PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, March 12, 2009

Cik Lalat Cuba Ngorat Saya..

Korang tau tak da seminggu lebeh gua kena kaco oleh seekor lalat yang sama? benggang gua.. gua tau ia adalah seekor lalat yang sama disebabkan cara penerbangan dia yang sama.. buat pengetahuan kawan2 semua.. setiap lalat mempunyai cara penerbangan yang tersendiri.. ada yang terbang macam org mabuk.. ada yang terbang macam gelecek bola.. ada yang terbang macam mat rempit bwk motor, ada yang terbang macam siput babi panjat pokok.. ada yang terbang macam sarol jalan terkedek2.. tu blom lagi gua bercerita tentang cara-cara lalat berak atau mengawan.. mmg tak habis buku la kalo gua cerita.. lol

Gua tau lalat ni adalah seekor betina disebabkan dia da banyak kali cuba ikot gua sampai ke jamban.. siot la.. nak skodeng gua.. nasib baik gua lari pantas.. asalkan gua nampak lalat ni je.. gua terus pecut.. biar la org lain kata gua gile.. tapi gua tetap ingin pertahankan teruna gua.. gua tau lalat ni da banyak kali cuba ayat gua.. tapi sori la.. i'm not understand what are u talking about, wahai cik lalat..

Lalat ni da banyak kali cuba langgar lari gua, tapi sori la sbb gua lagi hebat.. gua elak seumpama michael jackson menari reverse ke belakang.. kacak tak gua? gua da hafal pergerakan lalat ni.. tu yang berjaya elak dengan cekap.. lol.. kan best kalo uniten tawarkan kursus bahasa lalat.. memang kalo gua da pandai berbahasa lalat, gua da carot2 dgn lalat ni.. dem.. gua pelik macam mana lalat ni berjaya survive hidup di sini walaupon persekitaran opis gua ni langsung tak sesuai untuk habitat bagi seekor lalat.. ajak rimau tidor sini pon dia tamo.. da la opis gua ade aircond.. dia nak tdo kt mana? tak sejuk ke? dia makan pe? taik pon takde kt cn.. taktau la kalo taik hidung budak2 ni jadi makanan rutin dia.. gua makin kompius..

Hmm.. dan yang paling pelik skali.. bukankah jangka hayat seekor lalat ni hanya mengambil tempoh selama 3 hari 2 malam je ke? apasal da seminggu lebeh dia tak mampus2 lagi? ke dia ni kebal? dem! Lalat ni blaja silat ke pe ni? tensi gua.. Siot! Dia datang kaco gua lagi masa gua ngah taip2 ni.. arghhhhhhh!!

notakecik: kesian orang sebelah gua.. tadi lalat tu terlanggar lubang hidung dia.. koakaokao.. lawak2.. zzz

13 comments:

xoul said...

siot la gi keje xmandi..ni semua salah ko..haha

teRi said...

haha.. dem.. kantoi lak.. demit!

zila_rock!! said...

haha..tarak mandi ka....

teRi said...

haha.. sudah mandi.. tapi lalat tu yang tarak mandi.. lol.. biasa la lalat.. dia suka ikot org famous.. ala.. barack obama pon, ramai lalat suka ikot dia.. zzz

xoul said...

ahahah..cuak la tu ade awek tau ko xmandi..

zila..dier ni mmg cmni..sori eh bg pihak dia,tp kwn2 dia xcmni..

teRi said...

..
dem cubaan nak jatuhkan saham aku..

perhatian kepada awek2 yang singgah di blog ini: sila abaikan komen2 yang berbau tahi dari encik xoul. sekian..

cik lalat yang jelita said...

eh.. mana ada.. abang teri mandi la.. wangi lagi.. i saja je nak terbang2 sebelah dia.. i jeles tau.. abang teri ni hitam2 manis sgt.. auwww..

teRi said...

jadah! siot la.. aku ingt ko da mati dlm lubang hidung mamat tu! dem!

Ikan_Pari@@ said...

++Sape la pernah pakai name lalat kat mesranet dulu? kamonn ingat balik

AkuAyie said...

haha..lawak r post ni

teRi said...

@pari: kamu la.. dtg berak kt kepala org.. zzz

@akuayie: eh akuayie.. kisah benar ni.. lalat tu still ada smpai ari ni.. dem.. believe it or not! ;p

akuxbiadab said...

lu nie teruna lagi ke???hahahhaha
bapak tipu padehal kaki lancap...hahahahh...alah biar suda lalat tu jablak lu sket...kemak din

teRi said...

kemak bob... haha.. zzz