PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, March 8, 2009

Gua Hampir Langgar Kuda Tadi!


Tadi gua nak keluar jalan-jalan jap.. Macam biasa la.. Gua bawak kereta iswara kesayangan gua tu untuk tujuan meronda-ronda.. Semasa gua nak keluarkan kereta gua dari parking tu, tiba-tiba gua terkejut! Babiiinggggggg!! Ada kuda kat belakang kereta gua! Terus gua brake mengejut! Haram.. Siapa lak park kuda kat belakang kereta gua ni? Lu orang tak caya? Usya sket cermin belakang kereta gua...




3 ekor tuh.. siot la.. nyaris gua eksiden dgn dgn 3 ekor kuda..







Owhh.. Rupa-rupanya hari ni ada hari keluarga kat taman perumahan gua.. Gua je yang taktau atau malas nak amik tau.. haha.. kata antisosial.. zzzz.. haha.. Kalau dah namanya hari keluarga, mestilah ada macam-macam aktiviti yang berbaur sosial.. Antaranya peraduan melukis, peraduan merwarna dan aktiviti menunggang kuda.. tapi aku hanya tertarik dengan kuda-kuda ni je.. eksotik.. mana pernah ada kuda sampai kat kawasan perumahan aku sebelum ni.. hoho.. best2..

mula-mula tu gua macam cuak gak nak amik gambar kuda-kuda ni.. mana tau kuda-kuda ni tak suka popular ke.. anti kamera ke.. kang dia ngamok sepak terajang gua cmne? so gua decide amik gambar dari dalam rumah dulu..







time ni gua da berani sket.. gua siap jeling panas kt kuda-kuda tu kasi dorang cuak balik kat gua..






Gua baru datang nak naik kuda, tiba-tiba owner dia datang untuk bawak balik kuda-kuda tu ke kandang.. so tak dapat la nak naik kuda-kuda tu.. sob.. sob.. sedeh.. sedeh..




gua sedeh sangat sampai follow dorang balik kandang.. sedeh2.. "mak.. nak kudaaaaaaaa!!!"

3 comments:

qishie said...

haha..


kesian.


naik kuda kepang suda.

AkuAyie said...

ahaha...
haaa...yop..gi la ngikuti kude2 tu balik...
sdeh bebenOR ghupenyer yop...
haha

teRi said...

pape pon.. kuda ku lari gagah berani jeng2.. (tetibe)