PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, April 2, 2009

Korang Penah Tak?

Korang penah tak rasa yang korang ni anak Sultan Brunei yang telah diberi kepada orang lain kerana mahu disembunyikan daripada serangan orang jahat semasa mereka datang membuat onar di istana pada suatu ketika dulu??

aku penah!

tu je..

bye!!

notakecik:korang agak-agak bile dorang nak datang amik aku balik ni?

14 comments:

emma songall said...

trigin nk berangan mcm tue tp xkesampaian.:P

teRi said...

haha.. dulu i ingt i ni really from royal blood sbb my name ade shah.. haha.. lastly rupa2nya nama tu gabungan nama my parents.. hehe.. ;p

nadia_saleh said...

apekah?

AkuAyie said...

lor ciannyer..
haha kuat tul kaw berangan! =D ngeee~

HEMY said...

Aku penah..tp elobrate dia lagi jauh dan mengembang la..ehehehe

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

Menyesal aku baca haha
Bersyukur la weyh

akuxbiadab said...

padehal anak keling paria...hahahha

teRi said...

saja je.. angan2.. mana tau.. nama dekat2 da.. haha.. xpon mmg mak ayah mmg asal sana kot.. pehh.. saja nak sorok identiti! ok da paham.. zzz

hackerzx said...

aku berangan anak tun perak ke hang jebat adela...

Straight2dapoint said...

aku juga pernah
tapi bukan brunei mahu pun mongolia
tapi jepun punya

emak selalu bercerita
aku lah pewaris istana
pewaris tunggal princess m
dan pada 2003 lahir pula pewaris ke dua

demn tak dapat aku nak bolot segala harta

teRi said...

haha.. ayah aku lak suka cite dia jumpa aku kt tepi jalan.. pastu amik bwk balik.. keciwa.. tp pas adek aku lahir.. dia pon kena cmtu gak.. kaokaokao.. yes! anak sultan memang byk bole dijumpai di tepi jalan.. zzz

p/s= anak itu anugerah bukan hak milik.. ;p

vidadarisakura said...

SULTAN BRUNEI PUTIH SIAK!
BUKAN HITAM MACAM KELING!


kakakakaka!

ekaz said...

kalaupun kamu ni kerabat sultan brunei, kamu ptt bersyukur ade org nak kutip n bela kamu sampai...
GEMOK cni...
baik sungguh org yg bela kamu ni...

TashadeNatasha said...

perasan.