PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, March 9, 2009

Kenapa Aku Malas Nak Makan KFC..

Kisahnya begini.. hari ni mak aku malas nak masak, tambahan kami sekeluarga semua sudah lama tidak makan di luar, so kami decided untuk menjamu selera kat KFC yang terletak di Warta, Bandar Baru Bangi.. Maka kami pon pergilah ke sana dengan menaiki kereta.. dekat je.. jarak dia 4km je kot.. 10 minit sampai la..

Sampai2 tu, kiteorg terus ke restoran KFC.. aku dengan mak aku pon pegi la meng'order makanan kat kaunter KFC tu, manakala adik2 n bapak aku cari meja.. Pehh lembap minah yang amik order ni.. Panas aku.. Da la tak paham apa yg mak aku speking.. booo.. Mak aku mintak plain water pon taktau.. Nak gak mak aku cakap air kosong.. zzz.. Pastu bile mak aku sebut nine pieces, dia balas dengan sebut sembilan pieces.. Kelaka lak bunyi dia.. haha... pape la.. Perot lapar ni.. dulik.. malas nak gelak...

Dah siap2 bayar semua, aku terus bawak ketulan2 ayam tu ke meja makan yg keluarga aku da cop. Wow. Gemuk2 ayam KFC kat Warta ni.. sedap2.. Aku amik 3 ketul ayam.. Nyummie.. Aku pon tanpa mempedulikkan alam sekitar, terus gelojoh menerkam ketulan-ketulan ayam tersebut.. Makan ayam macam nasik beb.. haha.. korang bayang la camne makan ayam dengan menggunakan aplikasi makan nasik.. lol..

Tiba-tiba.. mak aku berkata, "Asal 2 orang pompuan kat kaunter tu asyik pandang along, along kenal ke??" along = aku. Aku cam blur2.. Awek mana lak ni usya2 aku ni? Ahh dulik.. Bosan.. Gua bukan kemaruk awek.. zzzz.. pastu gua sambung balik makan.. Ngah sedap2 kunyah kulit ayam KFC tu, tiba-tiba mak gua bersuara sekali lagi."Nape pompuan kat sebelah meja ni pulak asyik-asyik tengok along.. blablablabla".. HUH! Gua da taktahan.. Mak gua taktau ke anak sulong dia ni famous sejak berkawan dengan AFdlin Shauki kat blog. Ni aku malas nak datang KFC ni! Ramai sangat peminat-peminat usya2!! Panas hati gua!! Arghhh... Susah betol jadi orang hensem ni! Asyik perempuan usya je.. Nak makan KFC pon susah.. Pasni gua da malas nak makan KFC dah! HUH!

nota kecik: perasan x gua? haha.. saja je gedik.. hehe.. tapi ni kisah benar tau.. taktau nape ada ramai awek asyik usya gua kat KFC Warta pada hari ni.. Nak kata gua lupa nak zip seluar, takkan la.. ke gua hensem hari ni? kaokaokaoa.. sonok2.. tapi stress lak gua bile mak gua asyik2 bebel smpai skang.. /me tutup telinga guna kibod.. ;p

4 comments:

odette said...

aku sbnrnye tau nape dorang usya2 ko...tp aku tkt nk bgtau sbb kang ko ckp aku bahan2 ko lak..so aku pendam je la dlm ati ekekekek -.- peace

nota lubang hidung : boikot2..boo

teRi said...

dem odet.. cmni la bahan gak.. keciwa.. haha.. cam gay

hackerzx said...

sbb..ko mkn kfc! tamo kwn..bye kcewa..org boikot

teRi said...

haha.. ko keje ibm bole? booo ibm! boikot2!! haha