PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, March 30, 2009

Petua Untuk Hilangkan Tension


Hari ni aku berasa amat tension..
Taktau nape..
Tensi gle..
Kepala pening..
Rasa nak muntah..
Uwekk.. Ok da muntah sket.. <--yang ni tipu

Adoi..
Kenapa dengan aku hari ni?
Aku cam tak bape ok sgt..
Kepala pikir macam2..
Pikir pasal awek yang tak penah nak ada..
Pikir pasal masa depan yang tak penah nak cerah..
Pikir cmne nak jadi kaya tetibe..
Pikir cmne nak hensem tetibe..
Pikir cmne nak bahan xoul..
Pikir camne nak wat Nora Danish sayang aku balik..

ARGHHHHHHH!!
Semua ni membuatkan aku bertambah tension..
Macam mana nak hilangkan tension?????



5 minit kemudian..




Haa..
Dah lega..
Terus ok..
Aku da tak tension..
Semuanya kerana berak..
Selepas berak tadi, saya terus bersemangat!
Tq berak!

notakecik: iklan ini ditaja oleh persatuan berak sedunia.. zzzz

14 comments:

melon. said...

alamak bro.
busuk ni.

teRi said...

haha.. rilek bro.. gua taip pakai tgn kanan je.. zzz

qishie said...

sadisnya nasib alam sekitarku!


kau merosakkan semua alam sekitarku
yang dulu indah,damai cantik dan permai,
tapi kini semua telah hancur dan jahanam,
demi nafsumu tiada lagi yang tiggal!


lagu dari YAD ini ditujukan buat teri dan tahi.

teRi said...

...

nadia_saleh said...

sokong komen atas..

sadis ade en.teri niy,alam sekitar ku..
zzz...

teRi said...

saya sokong komen yg dibawah ni.. eh.. blom lagi.. bakal.. hi makwe2.. ;p

AkuAyie said...

haha! kne cube ni.. wahaha

xoul said...

argh..apsal name aku ade skali..gile terhina nama ada dlm entry busuk nih..dem

akizaki said...

berak hot dowh..

teRi said...

haha aki.. berak mmg hot dow.. lagi2 kalo berak kt tgh padang pasir.. pehh hot gler..

fasha said...

kepada aki, xoul, qishie, nadia, aki da melon, cuba la teknik ni.. saya da cuba.. ternyata berkesan.. kini kehidupan saya lebih bermakna.. berterima kasih pada teri.. hikhikhik

nadia_saleh said...

cik fasha..
xsanggup nk cube..nnti same jdi agen pemusnah alam seperti en. teri..

fasha said...

ok la gitu.. ramai jd agen.. pastu leh wat multi level marketing.. kelas gitu kan cik nadia? auwww

qishie said...

cik fasha..

kalau saya berak..

tahi yang hilang tapi tension tak hilang.


cemna tu?