PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, March 12, 2009

Wow Pagi Yang Cerah!

Hari ni awal lak aku pegi opis.. kereta honda mak aku masuk workshop so kami sekeluarga haruslah mengamalkan aktiviti tumpang- menumpang kereta sesama kami.. lepas hantar ayah aku g opis dia, aku pon g la opis aku.. pehh.. sampai awal gile.. dem.. 830 pagi da smpai opis.. opis bukak kol 9 pagi.. so tanpa melengah masa, aku pon nekad untuk membuat aktiviti yang amat mencabar minda dan fizikal.. iaitu.. jeng.. jeng.. tido di dalam kereta.. haha.. nak watpe lagi.. bosan..

Dem.. silau lak mata eden.. matahari memancar tepat ke wajahku.. cerah lak pagi ni.. siot je.. susah gile nak tdo.. tapi disebabkan aku amat ngantok dek bangun awal gile untul tengok bola pagi tadi<-man u menang 2-0 beb.. , maka aku nekad utk tdo.. hmm.. ok amik jaket, pastu tutup muka! yeah! gelap! sedap2.. ok teruskan aktiviti tido.. zzzzzzzzz...

trutttttttt.. <--bunyi hp

Gampang.. sapa pulak kol time2 cmni.. orang nak tdo pon tak senang.. huh! aku pon jawab la kol tersebut.. "helo.. helo.. helo" <-- wat sore kacak sket.. Mana tau awek kol ke.. lol.. skali terdengar sore lelaki lak.. bosan.. aku pon tukar nada suara aku sket ala2 malik noor dan terus berkata,"helo.. helo.. helo". ok dia da letak tepon.. dem! kaco btol! aku baru je nak lelapkan mata balik, tapi mata ku terlihat jam di dalam kereta.. dem! da kol 9 pagi! ok chow.. masuk keja dulu..

Masuk opis.. punch card semua.. siot rasa nak berak lak.. ok berak jap.. ok lega.. 10 minit pastu aku masuk balik dan terus bergegas ke meja aku.. cewah.. kononnya aku ada meja la sangat.. haha.. padahal free seating.. opis aku ni sebenarnya bebas je nak duduk kt mana2.. asalkan bukan meja bos.. hoho.. hmm.. aku baru je nak pegi ke meja aku.. tiba-tiba aku berselisih dengan awek bermata besar.. pehh.. dia senyum kat aku.. dalam ati.. sonok jap.. kaokaokaoa.. ok! hari ni sungguh bersemangat nak wat keje! yeahhh!!!!!!!

nota kecik: xoul, jangan jeles.. hari2 aku jumpa awek mata besar ni.. best2.. kaokaoako.. booo.. aku xmo amik gambar dia pastu tunjuk kt ko!! booo!! ;p

3 comments:

Ikan_Pari@@ said...

++Kamu taip semua ni sebab nak bagi hilmi iri hati ke? (=_=")

teRi said...

haha.. tu sudah tentu.. hahaha.. nape padhil pon iri hati gak ke? kuikui..

Ikan_Pari@@ said...

++Padhil mane plak ni (T_T)