PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, March 31, 2009

Kisah Pagi Tadi..


Malam tadi aku tdo nyenyak..
masuk tdo pon awal..
best.. plok bantal byk2..

Masa ngah sedap2 tdo tu..
aku berasa pelik..
asal aku nyenyak sangat tdo ni?
rasa mcm terlebeh tdo lak..
mcm da lama je aku tdo..
lalu, aku tengok jam..
cilakak!
da pukol 1145 pagi!
aku sudah terlewat untuk ke opis!

Dan..
pada masa tu gak aku terpikir masa depan ku..
smpai bile aku nak keje part time ni?
smpai bile aku nak blaja kat Uniten ni?
smpai bile aku nak bangun lambat?
smpai bile aku nak membujang?
smpai bile aku nak bulat cmni?
smpai bile aku nak bwk kete iswara?
smpai bile aku nak bergaji seribu ringgit sebulan?
smpai bile aku nak dok umah mak bapak ni?
sampai bile aku nak pikir benda2 cmni?

Aku bosan.. pedulik la.. keje start kol 9pagi.. skang da kol 1145pagi.. arghh.. malas nak keje hari ni.. tdo lg best! lalu aku pon tdo balik walaupon dalam ati terasa cuak dgn bos sbb ponteng keje.. dulik!

Tibe2..
aku terbangun skali lagi!!
tengok jam skali lagi..
eh.. baru pukol 745pagi..
siot.. aku mimpi ke td?
dem!!

5 comments:

xoul said...

siot la dlm mimpi pun nk drama2 jugak..sebaik aku takde skali..

nadia_saleh said...

en.teri yg dramatic..

teRi said...

dem.. haha.. pemikiran aku tbawak2 ke dalam mimpi.. gle tol..

odette said...

ari2 cite pasal mimpi...mat jenin btul

teRi said...

haha.. da tu nak cite pasal sapa? psl adek teri tipu kakak odet? ;p