PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, March 29, 2009

Dem! Gua Terpaksa Earth Hour Setiap Malam..


Hari ni gua terpaksa earth hour sekali lagi..
Tapi kali ni gua start kol 11malam..
Nak tau sebab pe?
Sebabnya mak gua suh tdo awal..
Dia tak suka gua bazir masa main komputer...

Pe barang tdo awal..
Tak rock la beb..
So gua tpaksa tutup lampu bilik utk berlakon konon2 da tdo..
Padahal gua ngah on9 lagi..
Koakaokao..

Takot mak?
Eh.. Mana ade..
Gua sayang la mak gua...
Dosa kot menderhaka..
Lol..

ALAMAK!
Mak gua da ketok2 pintu..
zzzz

8 comments:

nadia_saleh said...

tipuuuuuuuuuuuuu..
smlm u ttup lmpu pon sbb mak suruh..
bwek!
aunty,tgok die niy!!

teRi said...

haha.. siot la nak kantoikan.. zzz

AkuAyie said...

sama la kite...haha!

nadia_saleh said...

aunty!!!

xoul said...

teri ni kt rumah dia manja sebenanya..korang jgn tertipu dia ckp gua lu gua lu..

teRi said...

demit xoul.. haha.. syhhh.. zzz

Ikan_Pari@@ said...

++Yay nak abeh pekse dah!

/me jeling2 kiri kanan

teRi said...

/me btolkan mata ikan pari yg juling tu.. zzzz