PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, March 10, 2009

Alergik dengan Makan Banyak

taktau apasal.. dalam setahun dua ni.. aku macam takleh makan banyak.. asal makan banyak je aku rasa ngantok.. asal ngantok je aku makan banyak.. nak buat camne ni? semalam makan ayam KFC 3 ketul, pastu terus rasa ngantok.. hari ni lak pas makan ayam dgn daging pon aku rasa ngantok gak.. aku kena penyakit 'taklehmakanbanyaknantiandangantok' ke?

huarghhhhhhhhhhhhhh <--nguap..

ZZZZ...... KROIHHHH

12 comments:

Cai Hong said...

KFCwoah dh lamer tak makan:(
aritu makan pizza,dh addicted wif da CHEESEhhaha:P

teRi said...

lol.. sdp ke cheese pizza? blanja plzz ;p

AkuAyie said...

aku rasa, ko bukan allergic mkn bnyk..
tp allergic mkn daging n ayam kowt..
pe kata ko try mkn ikan lak lpas ni. Tengok, nantuk x? haha

teRi said...

haha.. tu la.. ari tu aku makan bufet ayam kt hartz.. tgh2 makan, aku tertido.. zzzz

hackerzx said...

jage2..bahye..mngntuk tu sbb darah tk smpi otak..kontrol2 skit mkn tu..lol

teRi said...

.. ko pon ngantok gak pas makan.. sama je.. air masuk kepala ke pe? koakaokao..

hackerzx said...

bil air lame da tertunggak..

teRi said...

rosak ko ni.. da la depan odet nak malu2.. koakaokao amcam? sonok tak jumpa odet wahai encik hekes.. lol

odette said...

jadah malu2 iskiskisk...amacam? btul x aku ckp aku ni pendiam? ekekekke

teRi said...

cey.. aku tak puas bahan ko semlm.. datang lg uniten ok? koakaokao.. bahan2.. hauhauhau

Ikan_Pari@@ said...

++Hoh, ni semua satu komplotasi untuk mengaburi mate kite bahawe hairi ni tak kuat makan!! jangan percaye weii!!

teRi said...

hahaha.. zzz