PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, February 6, 2009

kenape aku suka amik gambar tutup mulot????


korang semua mesti perasan kan? kebanyakkan gambar aku semuanya tutup mulot.. kira susah la nak tgk gigi puteh berseri aku ni.. jgn main2.. gigi aku ni penah dapat gred a tau masa check dgn doktor gigi 15 tahun lepas.. haa.. tu la korang taktau.. ingt senang ke nak tgk gigi mahal aku ni.. korang kalo dapat tgk pon masa aku ngah gelak2.. ye la.. takkan nak gelak tutup mulot.. kang tsembur taik hidung semua, baru korang tau.. haha..pehh.. korang ingt aku suka2 ke nak amik gambar camtu? tu la korang taktau.. semua ni ada sebab dan kisahnya.. takdenya aku nak tutup mulot kalo bibir aku cam angelina jolie.. erk.. tapi cam geli lak kalo bibir aku cam angelina jolie.. bukan seksi.. lagi seksa ada la.. terjuih je.. koakaokao.. budget kalo aku tutup mulot, wajah aku lg comel dan lagi kacak? pehhh.. sampai hati korang tuduh aku camtu.. tau la korang jeles sbb gua fotogenik.. koakaoka.. demit aku da melalut.. ok2.. aku cite sket knape aku slalu tutup mulot masa ambik gambar.. begini kisahnya..

pada suatu hari dulu.. masa aku kecik2.. masa aku skola rendah kat sekolah kebangsaan lembah keramat, aku ni pemalu orangnya.. cewah.. haha.. tak banyak bcakap.. just banyak berlari je. aku suka main kejar2 dgn membe2 aku.. ala.. masa tu baru lepas upsr.. rasanya la. masa tu mesti la sonok.. hari2 main.. (padahal aku mmg keje main je dr dulu smpai skang.. tu blaja lingkup.. koakaoa) Nak dijadikan kisah, aku main kejar2 dgn membe2 aku ni.. main apa ntah.. polis entry ke pe.. da lupa.. benda ni da lama.. dekat 20 tahun kot.. eh.. silap..13 thn dulu.. lama gler.. kiteorang main dalam 4,5 org kot.. biasa la geng kecik je.. kang main kejar ramai2 susah.. takkan nak ajak guru besar, tukang kebun dgn ustaz semua.. leceh la.. masa ni aku agak tinggi gak la.. haha.. bole la.. dlm 160 cm kot masa ni.. tak baligh lg.. ops.. pastu budak2 ni lak kecik2 je... ada la beza 10 cm dgn aku.. tp tak kisah la sbb aku ni suka main kejar2.. so kami pon main la kejar2 kt parking kereta cikgu tu..

ngah sedap dikejar.. tibe2 aku lak kena kejar.. demit.. bosan.. kena buli la pasni.. aku pon kejar je sapa2.. aku nampak membe aku ni.. nama dia jamil.. pastu aku kejar la.. kejar punya kejar tibe2 sesuatu magik terjadi.. tibe2 mamat ni ilang atau ghaib.. siot la.. aku ngah lari laju masa tu.. tibe2 aku tak nampak dia.. pehh.. tiba2 aku terbang ke udara.. asal ntah.. pastu..
BERDEBUK!! aku jatuh ke atas jalan raya.. bukan jatuh golek2 tapi jatuh macam superman ngah terbang tu.. tapi bezanya muka aku terseret atas jalan raya.. gler la.. Rupa2nya si jamil tadi tibe2 duduk masa aku ngah kejar dia.. patot la.. da la dia kecik.. aku lak tinggi.. memang terbang melayang la aku pas aku langgar dia masa dia duduk tu.. leh korang imagine? ngah lari laju2.. tibe2 membe ko duduk.. ko lak.. lari nak cm superman.. kompem la jatoh cm superman gak..

mula2 tu rasa cam nak blakon wat2 pengsan tapi cam bodo je.. sapa lak nak angkat aku.. da la aku kira antara paling tinggi masa tu.. hahaha.. last2 aku bangun la.. skali..peh.. darah membuak2.. baju aku penuh dgn darah.. BCG aku pecah weh.. daging terkeluar.. ngeri gle.. pastu aku rasa mulot aku lain macam.. pehh.. bibir aku koyak dua.. adoii.. cmne ni.. darah byk lak... aku kool je.. ceyy.. konon2 takde hal.. benda kecik.. membe tanya la mcm2.. aku wat bodo je.. last2 loceng habis rehat pon berbunyi.. pastu kiteorg pon balik kelas..

masa kt kelas tu semua usya cuak dgn aku.. haha.. ye la.. darah byk pastu aku wat bodo.. wat2 takde pape.. leh duk dlm kelas sengeh2.. sambil darah buak2.. hahaha.. last2 cikgu kelas aku sampai.. bising la.. then.. dia suh aku g jumpa cikgu yg jaga bilik kesihatan.. aku pon g la.. basuh2 luka semua.. yg geli bahu aku ni la.. kt tempat cucuk BCG dulu.. keluar daging beb.. hahaha.. geli siot.. nak buang mana daging ni.. dia tak sakit cuma geli2 je.. pastu aku terus balik umah..

masa balik umah tu.. ingt kompem la kena jahit bibir semua.. demit.. aku benci jahit2 ni.. giler ko.. sakit siot.. kang dia salah jahit cmne? tibe2 mulot aku takleh bukak ke.. cmne? cmne aku nak gelak kalo korang wat kelaka? haa.. tp masa kt umah tu la baru aku pasan.. gigi aku sumbing.. siot je.. gigi kapak aku senget sket.. sbb makan jalan raya.. haha.. layan je la..

skali bapak aku ckp, tayah jahit bibir aku tu.. sbb luka kecik je.. demit.. ingt koyak besar.. bdk2 ni la.. kecoh je.. kata koyak semua.. bikin aku cuak je.. penat bayang jarum, nurse cun.. pehh.. nurse pakai baju seragam puteh.. seksi wor.. auwwwww.. hahaa..

esok tu aku kena g skola gak.. ingt nak cuti tapi bapak aku tak bg lak.. demit.. hahaha.. tp masa kt skola tu.. biasa la.. cite lebat semua.. hahaha.. konon bibir terbelah dua la.. hahaha.. pastu jahit dgn nurse cun semua.. koakaoka.. pastu tibe2 da ok.. hahahaha.. bodo siot.. layan je.. biasa la cite kena up macam aku cite kt korang skang ni la.. hahahahha

THEN..

mulai hari itu.. aku pon amik gambar dengan tutup mulot.. ye la.. gigi da sumbing.. bibir lak ade parot.. so aku taknak bg korang nampak aku ni cam ganas sgt.. ye la.. muka cam orang jahat la sbb byk parut.. tu membe skola teknik aku dulu cuak nak tego.. budget gua ni penjenayah.. tapi bile gua tutup bibir, ramai lak gadis2 ingt berkenalan.. koakaoa.. sekian.. begitulah kisahnya..

fakta: nak tgk gigi sumbing i? meh2.. masa i gosok gigi, jemput dtg ke jamban i.. ;p
fakta2: BCG tu ialah suntikan yang korang dapat masa darjah 6 dulu utk ngelak penyakit apa ntah.. lol..
fakta3: cmne? ok tak alasan tak munasabah aku? huahauha..

5 comments:

Bok said...

tipu2!!

teRi said...

kiwak.. hahaha

ekaz said...

slame nih sy igtkan gigi kamu rongak!!!

- Gie - said...

sbb perasan cute kot ;p

teRi said...

haha.. tau korang sonok tgk aku wat muka cmtu.. lol.