PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, February 20, 2009

aku ni bongok gak kadang2

sengal gak aku.. yang aku g tulis n citer pasal ex-ex aku semua apasal? tak pasal2 awek2 hot semua lari dari aku.. dem.. tu la jujur sangat.. xoul la paksa aku cite pasal mitos aku ada 300 org awek.. dem.. siot ah xoul.. jaga ko.. ok malam ni aku nak g tumbok cuping xoul laju2.. yeah!

p/s-takde2.. salah xoul.. tetap nak salahkan xoul.. sebab dia la aku takde gf sampai skang.. ;p

12 comments:

odette said...

bukan sbb xoul ko xde awek skang... sbb skang kan ko gay camne nk ade awek...cube ilangkan dulu gay ko konpem ade awek pasni ekekke -.-

teRi said...

odet.. ko jgn paksa aku wat ciuman berapi kt ko.. haha

odette said...

/me lari2 itik dlm keadaan ketakutan

xoul said...

/me stuju ngan odet

aku ajak gi alamanda ngorat ko xnk..pandan (typo odet)muka tade awek..

odette said...

yes ade org setuju ngan aku ekekkeke

suke2 je ckp typo aku kan padehal ko punye typo sendiri booo xoul -.-

teRi said...

kelaka.. aku keje la gay..

duat2 nak gay sungguh2.. tgk la nanti ble aku da masuk irc.. siap korang!

kar-el said...

oooo... patut la aku xde awek gak... xoul la punya salah ni... no wonder la... lol

odette said...

duat2 2 ape? dr td cr dlm kamus xde pun..duit ke? lol duit aku ade RM3 je ni (tibe2 xde kene mengene ngan post ekekeke) perhh terry typo -.-

xoul said...

haha duat2..bahan2..

aku pun takde awek gak..single..ni semua salah mave!

odette said...

yeke xoul xde awek? terry ckp xoul byk awek -.- sile bace post terry sblum ini utk pengesahan

xoul said...

itu mitos je..mcm mitos teri ade 300 awek..saje org2 tua ckp nk bg budak2 takut..haha

odette said...

yela 2 mitos..jadah mitos2 ni.. klau xsilap semua mitos adalah benar ehem2 /me cari marker nk catit