PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Wednesday, February 18, 2009

ekonomi negara kita suram..

yup!
ekonomi negara kita dah down..
tapi aku sama je..
takde perbezaan..
tetap selamba tido dalam aircond bilik adik aku..
tetap selamba melantak nasi 3 pinggan..
tetap selamba isi minyak kereta penuh setiap minggu..
tetap selamba korek hidung..

so apa kena mengena dgn aku?

ekonomi gawat = aku susah hati sbb xdpt paw membe2 yang baru grad sbb dorg maseh tak dpt cari keje..

haha..
so..
wahai kawan2 ku!
janganlah anda memilih kerja kerana sesungguhnya kerja tak memilih kamu..
koakaokakoa..
kepada reader2 lain yang maseh tak dapat keje.. teruskan berusaha ya!
saya menunggu masa untuk paw anda semua!

tamat!

p/s- kelaka gak la.. gua da 25.. tp maseh tak grad2 lagi.. sapa gelak sapa ni..? dem!

2 comments:

hackerzx said...

peh gua terase keke..tape ..jnji yg pting usaha doa tawakal..mgkin ade rezki lebeh baik dr tmpat tu.. :))))))))

teRi said...

alamak.. salah bahan.. huhu..
sabar kawan2 eh..
kadang2 saya ni kena rasuk.. main tulis je..
sebenarnya nak bgtau.. ekonomi negara kita skang agak down.. adik aku pon tak dpt keje lg.. huhu..hope semua bsabar eh.. ada la tu rezeki masing2.. biasanya pas gawat ni.. tawaran pekerjaan dtg melimpah2.. hoho..

p/s- kaver baik punya.. muah2..