PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, February 20, 2009

Diana Rafar Lupa Nak Plush Jamban!

ok tu je nak cite.. 'diana rafar tiruan' yg suh tulis..

p/s- pehh.. mampus aku pasni kena saman dengan diana rafar ori.. lol

18 comments:

Ajwin Ajeera said...

wakakakkakakkakakakakakakkaka

kepada kak diana rafar ori,
saya tak bersalah.
dia yg berslah.
cepat2 saman dia k.

haha

teRi said...

eh.. dia yang suh.. dia ugut saya dgn mulot abang api.. saya takot.. saya bdk kecik je.. tak pandai nak fitnah2.. comel tak saya? ;p

Ajwin Ajeera said...

sy gurau2 je dgn dia.
tak sangka pulak yg dia nk tulis btul2.
muke kite sama kn kak kn..
mesti akak diana rafar syg saya punye dr dia..
saman dia eh kak eh..

teRi said...

salah.. diana rafar ni pompuan.. mesti la dia syg laki.. takkan nak syg pompuan.. nanti songsang.. hauhaua.. kan diana kan? kan? ok2.. saman dia.. tarik jamban dia.. mmg dia ni.. busuk dia ni.. jamban asyik tak plush.. ;p

diana rafar said...

ok2.. i akan sue ajwin ajeera ni.. eh asal pelik sangat nama ajwin ni.. ke perli i sbb tak kawen2 lg? ooo ko ajwin.. saja eh buh nama ni.. mentang2 la i tak kawen lg.. awk buh nama ajwin supaya nama cm kawen..? ok2 teri.. pas i saman dia, kite g kawen eh? abg dia leh kua api? i lak leh kuar kan api kt dapur.. ok2.. jum..

teRi said...

ok2.. siap2.. kite jumpa kt pejabat tok kadi eh.. muah2.. elelele.. ajwin jeles la tu.. bye..

/me pakai kain pelikat hensem2..

Ajwin Ajeera said...

tgk kak..
dia suka burukkan saya,
pastu dia burukkan akak..
haa..akk dpt lihat kn,
sape yg jahat..
haha
saman dia kak..
klu akk mlas nk isi borang saman tu,
biar saya tolong isikan.
muahaha

Tukang Saman said...

Saya sedih dgn nasib Cik Ajwin Ajeera.
Nama dia je dah menunjukkan dia ni baik..
Kesian dia..
Saya putuskan disini.
Saya akan menyaman Encik Teri.
Pdan muka kau.
Muahaha

teRi said...

mana ada burukkan.. saya da mekap2 wajah dia tapi dia ni kuat pelok.. habis cair mekap.. org da try mcm2 teknik.. buh kunyit.. kasi pekat mekap sket tapi tak jd.. kunyit je melekat kt muka dia.. dia ni.. agak2 nya anak kunyit bentong la.. hiss.. risau saya.. teringat lak babak dlm cite susuk tu.. ala masa part diana rafar makan kunyit nak bg susuk ni keluar masa buang air besar.. hishh.. seram saya.. ajwin.. nak plok.. takotnyaaa.. ;p

Makcik Saman said...

oo awk menggatal kt cn eh? patot la saya kol suh balik td awk kata ada keje la.. lupa nak basuh jamban opis la. rupa2nya ini kerja awk eh.. takpe2 anak teri.. akak sokong anak.. anak da la lucu.. makcik rasa anak lg best dr peserta raja lawak 3 tu.. kalo anak masuk.. makcik kompem undi.. eh...

oooo awk ni pak saman.. gatal lg eh.. saya suh balik! balik cepat!

mintak diri eh anak semua... makcik lupa nak pasang cawat besi kt pakcik ni.. biasa la.. makcik ngah pantang.. tu dia laju je cari awek.. hoh!

** makcik pon blah sambil tarik telinga suaminya..

teRi said...

hoh! macam2.. da mcm telenovela lak kt cn..

shamsul ghau ghau said...

bagi saya, teri ni ada bakat nak wat lawak.. bagus2.. saya rasa awk la juara raja lawak 4..

MANTOPPPP!

Ibu Fauziah Nawi said...

Ibu tak setuju benar dgn Shamsul Ghau Ghau.
Shamsul tu masih muda lg.
Tak tahu nk bg komen.
Bg Ibu, Cik Ajwin Ajeera lg lawak.
Klu nk masuk Raja Lwak,tak pyah gi ujibakat trus diterima.
Gerenti jd Raja Lawak Wanita Pertama.
Dgrla ckp ibu ni..
ibu ni org lama..
ibu rsa Encik Teri ni bljarlah dgn Cik Ajwin..
Gud Luck Cik Ajwin!

Ajwin Ajeera said...

Terima kasih ibu atas sokongan dan dorongan ibu..
Awin terharu sgt ibu sokong awin..
ibu doakan awin k..

feeza.yusoff said...

ades =.="

ikan_pari@@ said...

>Sile bersembang di YM. Terime kaseh.

- Gie - said...

serius cm diana rafar skit2...tang mate kot..

teRi said...

tang perasantan tu pon ada sket2..huahaua..