PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, February 5, 2009

Jering oh Jering

demit la ari ni.. mulot gua bau jering lak.. arghh.. semalam makan budu punya pasal la.. nak sdp makan budu mesti la makan dgn ulam.. terung takde, sebat jering lak.. hahaha.. habis berbau jering satu ari.. byk sgt toksin kot.. hahaha.. ingt ari ni takde sapa ajak dating.. so saja je wat tak hensem ari ni.. skali membe skola lama aku si salmah ni nak banje makan lak.. nak taknak pegi la.. pehh bau jering masa aku bercakap.. hahahaha.. kacak gle.. hahaha.. bodo siot.. nasib baik membe skola lama.. kalo tak, segan gle.. eh.. ke ko tak bau? haha.. kalo membe mesti selamba je sound.. wat bodo sudey.. haha.. makan nak kt tempat mahal je.. rileks je minah ni hbiskan rm20++.. peh kaya tol minah ni.. nasib baik ko da dpt keje.. haha.. aku bedal sudah.. sdp gak.. nyum2.. apa ntah nama kedai ni.. padi? ala kt cyberjaya ni la.. sebelah old town.. best beb tempat ni.. permandangan cun.. layan gle.. tapi ramai gle orang sbb makanan dia sdp..cuma harga dia je mahal.. hoho.. adeh.. gua lak orang kampung.. mana biasa makan kt tempat2 cmni.. koakaoak.. demit bau jering lagi! arghh.. gua lak yg tensi.. hahaha..

fakta: ari ni bz lak.. tak sempat nak post tag yg aceed suh tu.. huhu.. adlia pon tag gak.. adeh.. bosan.. awek sebelah ni memanjang nak tanya macam2.. haih.. baca je la semua update tu.. booo.. skill lama nak ayat aku.. koakaokaoakoa.. ok keje2.. bye!

No comments: