PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, February 23, 2009

Superhero Yang Paling Gagah


Korang tau tak superhero mana yang paling gagah dan kuat?


superman?

batman?

spiderman?

hulk?

spenderman?

he man?

pakcik leman?

encik polis yang giler saman?

salah2.. semuanya salah!!!!!


jawapannya???



PUNISHER..



seyes beb.. aku baru je tgk cite ni kt wayang alamanda jumaat lepas.. citer ni mengisahkan seseorang manusia yang cuba menghukum orang jahat dgn tangan dia sendiri.. tu nama punisher tu.. kostum dia bodo je.. pakai baju kalis peluru je.. tapi kelaka gak la.. org jahat dekat 100 org kot tapi semua tembak tak kena.. memang gagah la mamat ni.. tp tu biasa je.. yang paling gagah skali ble masuk babak ni.. hero ni g serang umah mafia.. biasa la ada part gado2 dgn mafia.. pastu masa ngah ngendap2 org jahat tu, hero ni cm kena selsema kot.. dia cm geram sgt sbb hidung dia gatal gle.. mayb dia kena resdung kot.. ntah la.. aku bukan pakar hidung.. pastu tibe2..
.
.
.
.
.
.
.
suspen tak? haha..
.
.
.
.
ok2 aku cite..

pastu tibe2 dia amik sebatang pensel dan korek hidung dia sampai pensel tu hancur??!! giler dow! hero lain bole ke wat? gagah kan?

nota kecik: anda semua dinasihatkan agar jgn tgk citer ni.. aku rasa nak sepak terajang je sesapa yang terbitkan citer ni.. citer ni bole mengajak penonton supaya berperasaan "kemakharemtolmenyesalakutengokciterni".. ada ke korek idung pakai pensel? tu blom lagi org jahat suka sgt nak makan buah pinggang org gemuk.. dia taktau ke org gemuk tu punya buah pinggang ada byk lemak tahik? haha cam gay dow cite ni.. panas aku tgk.. rasa nak pukol je xoul yg duk sebelah aku masa tu! hahaha.. adoiyai wat rugi duit aku je banje bdk2 ni tgk wayang citer ni.. dem! habis rm27 sia-sia!

14 comments:

xoul said...

klaka..bkn aku ajak tgk pink panther ke..haha..ko yg smangat nk tgk cite nih..ni semua salah aceed..

teRi said...

haha.. aku saja je nak debik ko.. ble lagi dpt peluang mcm ni.. haha.. kalo sarol sebelah aku pon, aku debik.. dgn kael segan sket.. dia jambu.. wow.. gler la masa tgk wayang tu makan pop corn kongsi dgn kael.. pastu kongsi air lagi.. auww.. romantiknya.. haha

arch^t said...

erk
sume salah kael yg jambu itu
lolollll~~
xD

teRi said...

haha.. aceed lak jauh sgt masa tu.. ingt nak baling selipar je.. tapi mcm kena balik umah jalan kaki je.. sapa lak nak anta aku nanti.. T_T

ikan_pari@@ said...

>Kongsi air? air liur pon kongsi2 la? /me beredar gi muntah

DalilaZahidiBaki said...

ko lucu dowh..

odette said...

sape suh xbanje aku skali kan dh xbest cite ni..aku dh sumpah cite ni..kene blanje aku skali baru cite yg ko tgk best ekekekke

teRi said...

jgn gay sgt odet..jumpa ko pon tak penah.. tu la.. sapa suh pindah bim? lol

teRi said...

to dalilazahidibakri: jgn la puji saya cmtu.. malu i.. kaoakoa

teRi said...

to pari: tau ko jeles.. yela2 pasni kongsi cendol lak dgn ko.. ;p

xoul said...

pindah bim? ape tuh..cmnila odet bim xajak! wahahaa

teRi said...

eh.. apa nama tempat tu? bmi.. siot la lupa..

/me mamai

odette said...

2 ar camne nk bgtau ko aku pindah aku sendiri pun xtau bim 2 ape -.- iskiskisk jap google cari bim 2 ape? die adik bradik rim tayar ke? ekekkeke

teRi said...

haha.. lupa la.. byk sgt.. ibm la.. mib la.. tu aku kompius... nasib baik aku tak ckp ko pindah ibm td.. lol