PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, February 16, 2009

kadang-kadang gua nak gak jadi..

kadang-kadang gua nak gak jadi model.. bole kuar kat majalah.. bole posing2.. nasib baik gua tak hensem dan taff.. cuma hitam manis je.. haha.. tapi gua bersyukur la sebab orang tak hensem ni hidup dia aman .. gua bukan pe.. kalo hensem2 ni susah.. nanti awek ramai kejar pastu kena tuduh player la.. gua da la tak bole tahan godaan.. huahaua.. tapi skang ni kira ok la. gua takde keciwakan hati siapa2.. btol gua tak hensem.. budak2 ni je gatal panggil gua, kacak.. adoiyai.. susah tol ada nama kacak ni, mesti lu orang ingt gua ni hensem kan! haih pasrah btol!
p/s- jadi model seluar dalam ok kot

kadang-kadang gua nak gak jadi penyanyi.. sapa taknak jadi cam aizat af5 kan? badan da kurus.. nyanyi sedap.. feel gle beb.. pastu pandai wat lagu.. gua pon nyaris nak g audition dulu.. tapi disebabkan gua ada penyakit gemuruh sampai nak termuntah, gua abaikan cita2 murni gua tu.. tapi tak tau la kalo gua kurus pasni.. mmg silap besar la kan kalo gua kurus.. kompem gua akan wat lagu.. pastu jadi hot cam aizat.. hahahaha..
p/s- jangan mintak wa jadi kurus.. hoh!

kadang-kadang gua nak gak jadi pelakon.. gua bukan taknak berlakon tapi satu je masalah gua ni.. gua pandai bawak watak nanges je.. wat muka sedeh bole la.. gua penah berlakon jadi watak indon yang terharu dengan kebaikan rakyat Malaysia, time gua amik kelas Bahasa Melayu sem lepas.. gua siap wat muka nak nanges lagi.. siap dapat tepukan gemuruh beb.. lecturer siap puji.. padahal gua tak hafal dialog.. buat ayat sendiri sudah.. haha.. yang panas satu je.. membe2 kat belakang tu gelak cam arem.. haha.. takpe la janji lecturer suka sbb gua cukup menghayati watak tersebut.. so kalo mana2 produser sedang cari bakat baru utk filem baru yang seangkatan dengan filem sembilu , sms la i k? i sentiasa bersedia utk menerima tawaran utk watak indon yang kesedihan kerana dihantar balik bila permit dah tamat..
p/s- rasa diri ni cam awie bile berlakon watak nanges2.. hoho

5 comments:

odette said...

ko xterase nk jd mcm jaafar on ke? model beras ekekeke

teRi said...

ko lak xterasa nak kena lempang ke? haha..
;p

xoul said...

kang org mesia stop mkn nasik..mkn beger plak..haha

teRi said...

...

odette said...

makan burger sbb gerun terry jadi model beras ekekeke