PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, February 24, 2009

Knape Dengan Awak Ni?

awak..

saya taktau apa masalah awak..

knape awak buat mcm ni?

awak da takde cara lain ke?

saya tak dapat fikirkan sebab mengapa awak wat cmni kat saya..

perlu ke awak wat mcm ni?

saya tak paham la awak..

sejak tadi awak buat saya mcm ni...

apa salah saya kt awak?

kenapa awak maseh tetap buat mcm ni kat saya?

...


wahai awak yang bermuka ganas dan berjambang..

Kenapa Awak Masih Angkat Ketiak Sejak 20 Minit Tadi??!!

dem!

panas btol hati gua dgn mamat sebelah ni.. ada ke angkat ketiak nak 24 jam... habis bau 'aroma terapi kemenyan campor gamat laut' keluar dari ketiak dia dan terus masuk tepat ke hidung sensitip aku ni... cam gampang bau.. dem! apa motif dia? buat keje pon nak angkat2 ketiak ke? arem tol.. aku ngah taip sambil tahan nafas dan sambil tahan gelak ni.. hahaha.. takleh blah btol.. da la dia ngah duk sebelah aku je skang ni.. aku nak taip ni pon cuak.. haha.. lol.. jap usya dia.. ok2 line clear..dia tak pasan.. sambung bahan lagi.. huahauah.. hampeh tol mamat ni.. agak2 la angkat ketiak nak lama2.. bau semerbak tol.. hahaha.. aku rasa cm nak pukol je.. tapi dia cm besar sgt.. ala2 bigfoot.. dem.. gua cam kecik lak ble dia angkat ketiak dia.. apa motif mamat ni angkat ketiak sejak 20 minit tadi?

pehh.. dia siap bau2 ketiak sendiri lagi.. pastu posing2 cam malik noor.. tau la badan taff cm org utan.. koakaoa..dem.. bulu nak banyak.. tensi aku keje sebelah orang yang berbau kemenyan ni.. adeh! taktau la kalo dia mmg btol2 pakai perfume cap kemenyan..

"Uwaaaaaa.. eden da tak tahannn ni!!!"

p/s- dia maseh angkat ketiak.. T_T.. rasa nak nanges je.. kemenyan ohh kemenyan.. asal la ketiak mamat ni bau kemenyan?

4 comments:

- Gie - said...

haha...ak ingt prob ko ngn awek ko td...siot je.. T.T

teRi said...

haha.. yes.. mangsa pertama kena tipu...koakaoa..kira gie ni mangsa pertama secara official la.. reader yg lain tu pon tertipu gak tp dorg malu nak ngaku.. lol.. haha.. gud work gie! bagus2... jujur gie ni.. elok dibuat menantu.. ;p

ikan_pari@@ said...

>Cerite ni macam rekaan je? Hm?

teRi said...

btol la wei.. apa lak rekaan.. btol la bau kemenyan.. tak caya.. esok aku bwk ko dtg cn.. peram ko bwh ketiak dia.. hahaha.. lawak dow.. dia angkat tgn dr tgh hari smpai ptg.. taktau apa motif dia.. bosan kot.. adeh..