PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, June 10, 2008

TiBe-tiBE RASA sedehhhh..

kenapa?? tiba-tiba sahaja hatiku jadi pilu..
mungkinkah kerna ku tak celebrate besday semalam?
ahh biasa la.. apa yang mau ku kecoh.. ku memang enggak pernah sambut..

ku enggak ketahuan mengapa....
ku cuba paksaan diri aku senyum semalam..
ya.. semalam ulang tahun ke 24 hari kelahiran ku..
tapi ku seperti tidak lengkap.. ku tidak gembira.. hati ku tidak ketawa..
bukan kerana dol membebel pada pukul 4 pagi..
bukan amat.. malah ku nyenyak tiduran mendengar suara dia..
waduhh.. ku enggak ketahuan apaan masalah aku ini!!

akhirnya pagi tadi, semua simpulan terlerai..
baru ku sedar..
aku amat rindu 'si dia'..
siapa?
"si dia yang pernah benar-benar menyayangi diri yang tidak sempurna ini"

**dengarkanlah permintaan hatiku.. yang teraniaya sunyi.. dan berikanlah erti pada hidupku yang terhempas.. yang terlepas pelukanmu ..

aku hilang...
aku hilang...
aku hilang diaaaaaaaaaa...

tadi baru ku baca catitan blogging dia.. taktau ngapaan tibe2 ari ni ku mencari dia.. padahal ku sudah 6 bulan cuba lupakan dia.. mungkinkah kerana dia lupa hari kelahiran ku? sbnrnya dia kewajipan wish besday ku biarpun kami sudah berpisah.. tapi kali ni dia benar-benar udah hilang dari pandangan ku.. benar amat dia membenci aku..

seriously aku rindu dia.. biarlah dia garang.. aku tetap rindu.. heii.. aku rindu serindu rindunya.. tau dia bahagia di sana.. semoga dia bisa hepi buat selama-lamanya bsama dgn orang yg dia sayangi.. ku mohon kemaafan kerna penah mengeciwakan hati kamu.. sori sbb aku mau kamu lupakan aku.. aku punca kamu tidak hepi.. kamu yang terbaik.. take care.. ITALY..


p/s- plz hargai org yang kamu sayang, kalo tidak kamu akan jadi seperti aku..