PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Monday, June 2, 2008

NONI AF5??

perghhhhhhh..
tak sesia aku g makan mekdi kol 12.30 mlm td..aku terjumpa awek pujaan aku, noni af5.. masuk2 mcD je.. dia dok usya2 aku.. peh.. cam kacak gak la aku ni.. sahushausha..
bdk2 lain yg ikot skali cm tak perasan.. last2 gua bgtau gak.. maka mula la sekor2 nak perasan kacak.. cam gay.. dia usya aku tu sbnrnya..huashauhsasuahsu..
demit.. lupa nak amik gmbr.. arghh..

mula2 tu ingt amoi mana ntah..
dia makan mcD dgn makcik n sorg bdk kecik mana ntah..
aku pon lepak dulu.. tp dalam ati cm tak kisah la.. bukan artis pon takpe, saya tak memilih..
hasushauhsua..

YANG wat aku cam tu sbb lepas seminit aku usya dia, tiba2 dia pakai spek macam dalam citer "gaia" terbitan astro tuh.. pehhhhhh kompem dia!!
gua dah teruja.. usya puas2.. dia pon usya gua balik.. ok yes gua da makin perasan yang gua ni kacak cam ronaldo.. ahushuahsuahsuaushau..
edrie, sarol, n dol sebok nak usya2 gak.. lagi2 edrie.. dia dok sibuk tgk pantulan cermin depan dia sbb dia membelakangi noni.. aku dah tgelak2.. kantoi la oi.. dia dok struggle nak usya noni tu.. last2 dia pusing kepala dia gak.. puas hati maseng2.. makan mcD sama2 dgn artis beb!! tapi lain meja la.. pastu jarak dekat 10meter.. hsauhsauhsua..

yes! malam ni mimpi noni af5!! muke kiut gle.. chinese look! tak dressing gler2 cm artis2 lain.. kool je.. pakai tshirt puteh plain je.. kalo artis lain, kompem da pakai spek itam, baju ada kelip2 dgn tudung yahudi mabuk smbil makan mcD.. huahsuahsua..

sdp2... hepinya ble jumpa noni af5 sayang!! ;p

1 comment:

Ikan_Pari said...

lain kali kalo jumpe noni lg bgtau! nak nengok die gak!