PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Wednesday, June 18, 2008

CAMNE NAK JADI AWEK CUN??

korg caya tak kalo aku cakap awek tak cun lagi suka bf yang kacak?
BETOL!!

pastu aku dapat tau yang awek cun ni suka sgt bf yang tak kacak!! Aku baru sahaja wat bancian td.. berkeping2 borang bancian aku wat td.. btol..

Oleh itu.. saya menyeru kepada awek2 di luar sana.. sila suka kat saya!! jika anda suka saya, secara automatik anda akan menjadi cun sbb hanya awek cun je suka bf tak kacak dan secara kebetulan saya sememangnya tak kacak!! hsuahsuahsuahsuahusahus

berikut adalah data tak rasmi berkenaan bancian rekaan tersebut:

awek tak cun suka bf yg kacak = 99.8%
awek tak cun suka bf yg tak kacak = 0.2%


awek cun suka bf yg kacak= 0.01%
awek cun suka bf yg tak kacak= 99.99%

SO TUNGGU APA LAGI WAHAI AWEK2 DI SANA?? TAMAU KE ANDA JADI AWEK CUN? LOL

sekian, terima kaseh

p/s-bancian ini ditaja oleh org2 tak kacak yang desperate nak awek cun.. lol

KEBENARAN: ANDA TETAP PALING CUN ATAU KACAK DI DALAM HATI ORG YANG SAYANGKAN ANDA ITU! =)

4 comments:

fana said...

oooo
sure ko dpt awek x cun kn nnt?
sbb ko kn terikacak.
cm teriyaki je.
hahahaha

teRi said...

.. kacak hanya pada nama je.. bukan pada rupa.. ko kena paham fana..

CyroZ said...

huhu...aku rasa mcm x rasa ape2...saje2 nk bagi komen,,,wawawa

semoga suksess dlm pencarian hidup ko...lalala

Sweet Thinker said...

ape indikator ko guna pki neh? haha. tp mmg cenggitu pun. nnti akoo ulas dlm belog akoo masa akan datang!