PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, November 5, 2009

sayastressnakexamesok

internet di rumah saya sangat penting sehingga saya merasakan kalau takde internet seumpama kehilangan seorang makwe. maka dengan itu dengan bangganya dengan saya dan dengan awak serta dengan kami ingin mengumumkan bahawa saya dan internet dah kapel. so secara tak rasminya saya sudah tidak single. sekian terima kasih. dan tak lupa kepada makwe2 di luar sana, sila jangan keciwa, kalo ada jodoh, rezeki memang tak ke mana. eh ke kalo ada rezeki, jodoh tak kemana? whatever la. i sayang u all. g mati. byeee..

3 comments:

TuaN TaNah said...

bgos2.silelah bercinta dgn internet.ia takkan menyakitkan. :)
gudluck exam!

teRi said...

haha. tuan hamba mmg bijaksana. =)

Anonymous said...

mnyakitkn klo bcnta ngn tenet uni10..zzzz