PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, November 17, 2009

Sambungan Cerita 60 sen.

Sambungan dari Cerita 60 sen yang dinanti-nanti oleh para peminat..

**********************

"Sebab....... Aku tak cukup duit. Aku nak pakai duit beli DSLR dulu la. Huhu.", jawab Azwan sambil malu-malu kucing. Miauuuu.. Woffffffff! Wooffffffff!!

"Ceh!", hanya satu perkataan terkeluar dari mulot Teri.

Teri meraba-raba poket seluarnya. Ahhh terangsang pula. Ok sila fokus. Teri memasukkan tangannya di dalam poket seluar lalu mengeluarkan sesuatu.

"Nah!"

Ketepek! Bunyi benda tersebut pabila Teri mencampakkannya ke atas meja makan.

"Isk. Nak watpe duit ni?", tanya Azwan dalam keadaan masih dalam blur.

"Aku banjer la. Aku banjer semua orang. Ok?", sengeh Teri bak Sarjan Misai.

"Bodoh! Membazir!", marah Azwan pada Teri.

"Rileks la. Bukan selalu. Aku cuma nak korang semua ada. Aku nak kawan-kawan aku hepi sama-sama dengan aku. Ok?", jelas Teri kepada kawan baiknya itu.

"Hmmm.. Oke la. Nanti aku ganti la bila aku ade duit.", jawab Azwan.

"Ok2. Hehe.", setuju Teri.

"Yeahhhhhh! Minggu depan pergi Pulau Redang!!" jerit mereka berdua dalam kegembiraan sambil-sambil menari breakdance.


***************


Setelah puas membuang masa bersama Azwan, Teri pun pulang ke rumahnya. Sebaik sahaja Teri baring di atas katil, tiba-tiba muncul sebuah lagu yang berbunyi seperti berikut..


Silakan puas sudah disuruh
Nyatakan mimpi yangg tak pernah lengkap
Lakukan apa saja yang kamu mampu
Sudahlah biar yang telah lalu
Lepaskan kesemua yg pernah ada
Alihkan kalau ada masih tertinggal

Cukuplah kalau
Beratnya ada
Disamping kamu
Terlalu

Andainya aku tau
Ertinya disuruh
Semua yang pernah minta

Tibalah waktu untuk bersedar
Kerana giliran sudah menyeru
Yang pasti yang panggil itu suci lagi
Berilah sedikit untuk aku
Hilangkan rasa hati yang tak percaya
Biarkan dia yang bilang jangan lagi

Andainya aku tau
Ertinya disuruh
Semua yang pernah minta
Andainya aku cari
Dimana dituju
Semua yang pernah jumpa

Jangan minta yang lebih
Kerana tiada yang memberi
Yang ada cuma mungkin kamu disini

Oh tunjukkanlah aku yang benar



Teri panik! Menggelupor beliau buat seketika. Dengan pantas dia cuba mengeluarkan sesuatu dari seluarnya..




Dan macam biasa, bersambung lagi... Keh keh keh keh.

p/s- Lemau la korang nak tunggu cerita ni habis. Ade lagi 20 episod kot. Hehe.



10 comments:

intan.maisarah said...

lagu ape tu??

Aidi-Safuan said...

lagu estranged - yang pernah...

haha...siot teri,aku da luper da citer 60 sen ko tuh.terpakse baca balik.haha...


p/s: raba poket seluar pown bole stim?gler lemah batin

Paan said...

Gua flag blog lu. Kompem.

(Marah yang amat nih)

teRi said...

hak hak hak

cik EPAL said...

macam pernah denga la lagu tuuuuuuuu..tapi tak tahu lagu apa..haha

hackerzx said...

peh..tak ajak..kcewa..

/me majuk ngn smue kareb..bye dunia..

fndrocka said...

lagu tu best ..tapi apa kaitan

qishie said...

aku flag gak!

Ikan_Pari@@ said...

Macam tak ade idea je? hahahahahhaaha

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛