PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, November 22, 2009

Mimpi Dua Orang Gadis..


Pada tahun lepas, seorang gadis telah bermimpikan aku.
Katanya, dalam mimpi tersebut aku kelihatan amat kacak serta berambot AFRO!!!

Dan pada malam tadi, seorang gadis lain pula telah bermimpikan aku membuat aksi shuffle.

Aneh bukan mimpi-mimpi tersebut?

Setelah aku berfikir mendalam secara paranormal, maka aku telah mendapat kesimpulan bahawasanya gadis-gadis memang suka bermimpikan jejaka impian mereka dalam bentuk atau gaya yang mereka idamkan.

So lepas ni korang jangan terkejut pulak kalo ternampak aku bershuffle sambil berambot AFRO. kehkehkeh







Inilah yang dikatakan bershuffle sambil berambot AFRO.
Tengok? Awek memang suka!
Hahahahhahaha

:P

15 comments:

Paan said...

Kepala banat lu! Gua sumpah ketiak lu berulat.

.rafiq. said...

fuyooh dah ade makwe baru.

kotakpensel said...

aku tgk da mcm gaye nak paw seposen je~


ke ko nak aku betul2 berterus terang ni? hahaha


ok cpt blanje gua shisha

teRi said...

paan. kehkehkeh

rafiq.. jadah makwe baru. kwn je. haha

kotak pensel @ azam: jgn gay sgt. haha

bubu253 said...

~teri dh der gf....xgtau bubu pon,..
heheh
diam2 ubi brisi nie..
hehehe

teRi said...

kelaka. awek org kot. zzz

Aidi-Safuan said...

kachak siot teri.macam hang Li Po.

Just_najmiE said...

afro??? alleycats kah?.. ('_')??


salam singgah tuan tanah..

teRi said...

well~

teRi said...

salam just najmie. hehe

Sharinginfoz said...

biasalah kan mimpi mainan hidup.. jom lepak2 sini

YanTzYanTtiE said...

funny =D
btw...thanks for following my blog =p

Ikan_Pari@@ said...

youre welcome :d

kotakpensel said...

pergh.reveal nama gua

Qila Azali said...

weh! aahaha.. baru baca blog teri.. tak perasan pon ada gambar qila!!! ahaha.. sengal gila teri! sekeh kang~ :p