PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, January 30, 2009

ZULAIKHA..

owh zulaikha.. ko umpama bulan yang malap.. muka mu penuh dgn j****** seperti permukaan bulan.. hahaha.. korang semua tertanya2 siapakah dia zulaikha yg aku puji2 tadi kan? adakah dia gadis cun yang dipuja2 selama ini? adakah dia mak orang? adakah dia orang bugis? ok2.. meh aku cite sket serba sedikit pasal beliau.. zasssssssss...

Z- zulaikha ni kwn skola lama aku kt teknik cheras.. masa skola dulu tak penah tego.. pemalu orangnya.. eh ke aku yang pemalu sampai tak tego dia? hahaha.. tak kisah la.. yang penting, dia ni awek paling hot kat kejuruteraan mekanikal.. btol beb.. masa hujung form4, dia kuar pindah dari skola aku.. masa tu ade 3, 4 orang nanges.. kelaka gak.. aku malas nak nanges sbb tak knal pon masa tu.. hahahaha.. aku baik dgn dia pas habis SPM.. gatal2 g kaco dia... nyesal2.. huahuauhaua.. gler la.. da dekat 7 tahun aku berkawan dgn dia.. huahauahuauhau..

U- ular tedung suka menjalar. ini satu fakta.. tau tak? ok takde kena mengena... lol.. zulaikha ni kira kawan baik aku gak la.. mau taknya.. 7 tahun beb bkawan.. bkongsi semua cite dgn dia.. kira tau la semua kisah sejarah aku n dia, kitaorang kongsi bsama la.. cewah.. hampir semua saat suka dan duka kongsi bsama dia.. tapi kebanyakkannya yg duka la.. haha.. biasa la.. aku masa sedeh, mula la cari dia.. luah perasaan sepam.. hahaha.. dia pon sama je.. biasa la tu tepon aku masa nanges2.. koakaoao.. gado pon slalu.. haha.. dulu aku penah gak nyamar sebagai bf dia utk sound orang2 yg kaco dia.. bukan aku nak.. dia yg suh.. tapi kelaka pastu dia tak ngaku.. demit.. sedeh gak la masa tu.. haha.. tapi biasa la.. ada pasang surutnya persahabatan.. sedangkan pemotong rumpot pon leh terpotong bunga, apatah lagi kita manusia yg serba kekurangan ni.. btol tak? hehe.. tapi tu semua masa dia single.. skang ni dia da ade bf.. so ada la limit2 persahabatan tu.. nak bahan lebeh2 takleh dah.. kang bf dia kejar aku dgn parang lak... koakaokaoa..

L- laki2 yg suka dia semua kata dia comel.. btol ke? hahaha. ye kot masa skola dulu.. masa form 5 dulu dia penah dtg melawat kami di skola.. wahh.. kecoh satu skolah.. semua mat jambu pon kua sambut dia.. hahaha.. aku bosan je tgk minah ni.. hahaha.. tapi akak dia cun wor.. last2 aku usya kakak dia je dari tingkap.. cewah.. cam zaman atok nenek aku lak.. hahahaha..

A- ada ke dia ni suka laki yang pandai masak? sbb apa? sbb dia ni tak reti masak langsung.. hahaha.. keje dia makan kt luar je.. mmg rugi la kalo bwk dia g bbq ke apa.. ye la. keje makan je.. masaknya tak reti.. hahaha.. bahan2.. kasi dia nanges.. tu la malas blaja masak dgn mak i... koakaoao..

I- ikan bilis lagi kurus dari dia.. ikan bilis je la.. hahaha.. dia ni kurus dari dulu smpai skang... apa ntah rasia... haha.. cey.. dia mesti ngah blagak la tu.. mentang2 i berisi sket dari dia.. haha.. dia ni kecik2 comel la.. erk comel? saja je sebut byk kali untuk menarik perhatian lelaki2 di luar sana membaca blog saya ini.. kuikuikuiki.. cik ekaz jgn perasan eh? ;p (dem! da 2 kali terpuji dia comel! arghh!)

K- kahkahkah.. lawak gle gambar dia pakai baju bugis tu.. seyes beb... hahaha.. nak tgk? jap aku buh kt bwh ni.. haaa.. korang tgk la.. hahahaha.. aku tbayang2 dia lompat2 cm orang bugis yg jd lanun tu.. lawak weh.. seyes.. cam kostum raja lawak lak.. hahahahahha.. habis jatuh saham cik ekaz ni.. hahaha.. amik! nak sgt entri cite pasal dia.. ;p

H- hari ni hari jumaat. alamak.. kantoi tak g solat jumaat.. koakaoakoa..

A- akhirnya yang last skali dia ni sbnrnya baik sgt.. hehe.. caring.. bertuah tau ada kawan macam dia.. kita loyar buruk cmne pon.. dia selamba je layan.. haha.. kadang2 aku lak malu.. hahaha.. dia ni gedik panggil aku papa.. sengal.. hahaha..takpe la.. kenangan.. semua ni kenangan di masa tua kita.. nanti kalo cik ekaz nak kawen, sila jemput2 saya eh? hehehehe.. tq cik ekaz sbb sudi jadi kawan saya selama ini.. kawan saya paling lama... n paling special sbb kiteorg tak penah bjumpa depan2 tapi kami tetap bkawan baik sehingga hari ini... take care eh? ;p


fakta: yeah.. ni la gambar beliau.. kelaka tak wanita bugis ini? huahua.. gelek.. jangan tak gelek.. yeahhh.. hahaha

7 comments:

puteri kartikah said...

lawa beb minah nie

hackerzx said...

peh teri da pndai post ade gmbar skrg..

ikan_pari@@ said...

>Tu gambo zulaikha ke gambo kamu?

teRi said...

@puteri kartikah: anda knal ke minah tu? huhu

@hackerzx: jgn gay sgt.. hahaha..

@pari: kelaka pari.. tau la ko crushed dgn aku dulu.. hauhauah

teRi said...

kepada cik siti zulaikha zahid.. knape anda senyap je? tamo ke komen entri anda ni? hehe.. ;p

ekaz said...

ok...comment saya..

time kasih la memuji kechomelan sy ;P

teRi said...

ceyyyyy