PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, January 20, 2009

Rahsia Hidung BUAYA Tasik CHINI.. BLUP.. BLUP..

HODUNG.. eh silap eja.. hidung.. demit.. ok cite pasal hidung.. korg semua ade hidung tak? mesti la ada kan? takkan korang ni buaya lak.. buaya mmg la takde hidung.. kalo ada pon lubang hidung je.. tak caya? dah tu dari mana datang buih2 kalo kita duk tengah2 tasik chini tu? mesti la dari lubang hidung buaya yang tahan nafas sambil tahan ketawa sebab ada gak orang mcm korang kena tipu kat cn.. hahahah..

bodo siot aku merapu.. hahaha.. takde.. aku nak cite pasal hidung je ni... korg penah tak bau hidung korg? aku malas la nak wat lawak taik hidung semua.. kang korang kata aku ni tukang lawak lak.. seyes2.. korg penah ke bau hidung? taktau cmne? adeh semua nak kena ajar.. ok2.. meh aku ajar serba sedikit..

1. mula2 amik hidung secukup rasa.. tayah la amik hidung adik korang untuk ekperimen ni.. guna je hidung korang.. tak bahaya pon.. ok.. cuba bernafas mcm biasa.. jangan takot2.. tarik.. hembus.. tarik.. hembus.. pastikan tiada krim pencuci muka kat muka korang masa ni, takot nanti korang bau pencuci muka je.. ubat gigi pon jangan letak.. ubat nyamok pon! iye.. btol.. degil la korang ni..

2. langkah seterusnya.. guna dua jari tangan anda untuk memegang hidung anda.. (untuk platipus, ko takyah la gatal2 nak try gak.. da tentu tangan ko berselaput.. haih.. mcm2 binatang ada dalam ni.. mcm zoo lak..)

3. dan yang terakhir.. amik bau!!!! apakah jenis bau yang telah anda dapat? sila nyatakan di kotak komen yang telah disediakan..

p/s- seyes ni.. aku btol2 nak korang amik bau tu dan bgtau aku apa yg korang hidu? aku ngah wat research ni.. yang pelik, hidung aku bau pelik gle.. kadang2 bau susu kambeng.. kadang2 bau ubat nyamuk... demit lupa nak padam ubat nyamuk td!

No comments: