PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, January 22, 2009

Mengigil...

aku bukan beruang kutub nak mengigil tiba2.. apatah lagi nak terkucil.. adeh.. tapi tangan aku ni kuat mengigil.. apa hal ntah.. mmg la tadi penat sbb wat keje non stop tapi tangan ni da lain mcm lak aku tgk.. makin kuat gigil.. rasa macam nak lempang orang laju2.. sapa2 leh jd volunteer? ;p

nota kecil tangan mengigil:
nasib baik tulis blog ni pakai keyboard, kalo pakai pen.. habis buruk tulisan aku.. gagaga..
nota kecil tangan mengigil 2:
pehh.. nasib baik masa makan tadi, tangan aku tak mengigil, kalo tak, mmg bsepah nasi atas meja tadi.. wakakaka..
nota kecil tangan mengigil 3:
maseh lagi mengeeeeegeeel~~~~

3 comments:

ikan_pari@@ said...

>Mungkin tak lame dah...

drug4fun said...

maybe dalam 2 3 hari ni bakal dilempang

teRi said...

mungkin korg dua bakal disepak terajang. sapa tau? haha..