PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, January 20, 2009

TELINGA, IKAN DAN PAKCIK DREBAR BAS..

aku nak tanya korang ni..
korang penah tak bau telinga korang sendiri?
bukan bau taik telinga.. kalo taik telinga, dah tentu taik telinga tu hangit rasanya campor payau2 petai..

eh.. korang jangan g korek telinga korang pastu bau taik telinga korang lak.. kalo korang korek.. batal puasa bagi orang yang sedang berpuasa.. korang puasa ke? eh lambat lagi bulan puasa rupa2nya.. aku pon da lama tak puasa sunat ni.. last puasa sunat masa form 5.. bapak lama.. puasa ganti? tak penah lagi.. eh.. korang mana tau aku penah ponteng puasa? eh.. bukan aku yang beli air coke kat kedai pasaraya tenaga tu.. tu ed.. eh bukan aku yg kantoi.. eh.. kita citer pasal apa ni.. ok.. karangan da terpesong..

ok2.. back to our main topic.. cewah speking..
yang aku nak tanya ni adalah pasal bau kat belakang telinga korang..
korang penah ke amik bau?
ooo nak amik bau tapi taktau cara2nya?
mudah saja caranya wahai puan2..
berikut adalah cara2nya..

1. mula2 skali pastikan telinga anda berada di tempat yang anda tak nampak.. ye la.. kalo anda nampak sekeping telinga.. itu bmakna bukanlah telinga anda.. bahkan kemungkinan itu adalah telinga pakcik drebar bas jika anda sedang membaca blog ini di dalam bas.. so pastikan telinga anda btol2 berada kat posisi yang sepatutnya yakni di kiri dan kanan kepala anda.. tak kisah la telinga belah kiri ke kanan ke... mana2 la.. tapi kalo anda seekor ikan.. sudah pasti anda tak perlu bsusah payah untuk melihat atau mencari telinga anda kerana sememangnya ikan takde telinga.. so untuk encik ikan tu.. bole la cuba pastikan sirip anda berada di kiri n kanan kepala anda.. wahai cik ikan.. mengerti tak ni? penat nak explain ni..

2. then, cuba gosok2 belakang telinga anda itu.. sila ingat.. gosok belakang telinga anda, bukan belakang bontot pakcik drebar bas itu.. ini adalah disebabkan kalo pakcik tu terasa bontot dia panas digosok, sudah pasti dia akan brake emergency.. nah.. anda semua pasti tidak mahu lewat ke sekolah bukan?

3. dah puas gosok tu.. jangan pegang benda lain.. terus amik bau menggunakan hidung.. cmne? best tak baunya? sila nyatakan di sini bagaimana baunya belakang telinga anda itu..

sekian wasalam...

No comments: