PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, January 22, 2009

Panas!!


pehh.. aku panas tol! bukan panas hati atau panas enjin.. malah bukan juga pisang goreng panas yang baru digoreng oleh pakcik hamdan.. tetapi aku panas sbb ari ni aircond kt opis ni tak sejuk langsung.. yela... aircond pasang low tapi manusia yang ada kat dalam bilik ni ada lebeh kurang 30 orang.. bape sgt horse power aircond tu.. 1500 je kot.. lagipon semua orang sibuk nak bebaskan haba.. lagi2 aku.. hahaha.. badan aku taknak cam beruang kutub lak.. haha.. dulu opis ni sejuk la sbb ada makcik cina tu slalu kuatkan aircond.. skang ni dia da cuti raya cina lak.. da takde orang yang rajin nak g kuatkan aircond.. aku? kompem la malas.. hahaha.. so aku jadi cacing kepanasan la.. da la aku pakai sweater.. gatal tol pakai sweater hari ni.. malas nak bukak sweater sbb baju kemeja aku kecik, kang nampak otot2 lak.. hahahaha.. adoi.. aku berpeloh dalam aircond.. cam kelaka lak.. kompem bdk2 opis ni gelakkan aku.. demit!!

nota kecil tangan mengigil: sedang mengigil sambil kepanasan..

4 comments:

ikan_pari@@ said...

>Otot yang patutnye ade nam ketul tapi ade satu kehkehkeh!

ekaz said...

sure bau masyam satu opis!!!
kepanasan= ketiak masyam!!
eeee

beruangpolar said...

beruang kutub warna itam ke warna putih?

teRi said...

kata beruang kutub.. mesti lah putih.. kasi hebas haba sket.. lol