PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, May 18, 2010

Kejar.

Ade orang suka mengejar.
Ade orang suka sangat dikejar.


AKU?
Aku da bosan mengejar dan dikejar.
Mostly aku yang mengejar.
Mungkin sebab tu aku dah bosan.
Kejar benda yang tak boleh nak dapat.


Aku cuma nak berjalan bersama-sama dengan dia.
Kita tak perlu rushing ke mana mana kan?
Kita boleh jalani kehidupan ini bersama-sama.
Penuh dengan syukur dan nikmat.
Sama ada susah atau senang, kita tempuhi bersama.



Serius sangat penat wei bila berlari.
Banyak tenaga habis.
Kasut pon makin haus.
Tekak kompem haus!
Dan aku pon makin kurus.


Hairan kan?!
Orang kata bila kurus,
kita nampak lagi segak dan hensem.
Tapi kenapa aku tak hepi?
Bukan ini ke yang aku cari-cari?


Hmmm..
Mungkinkah bukan ini apa yang aku cari??
Aku cari apa eh?
Kegembiraan mungkin?
Sapa tau? Awak tau? =)

2 comments:

otak ketat said...

asal jiwang je font kecek. asal font kecek ja jiwang. haha!

teRi said...

cis!