PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, May 18, 2010

F.R.I.E.N.D.S



Skang ni gua ngah layan series FRIENDS. Ada 10 season. Manyak syok wor. Dah la kelakar gile babi. Awek yang berlakon pon semua cun gile babi. Dan gua memang suka semua pelakon-pelakon dia. Watak dorang semua ade keistimewaan masing-masing. And yang paling best dorang pentingkan semangat setiakawan macam yang gua selalu buat. Gua nak sangat ada kawan-kawan macam dalam series tu. Hohoho.

Tapi watak yang paling gua suka skali adalah Chandler. Mamat ni da la hensem cute pastu kelaka gile babi. Dah la lawak dia semua perli baik punya. Ayat dia memang terbaik. Paling mantap! Hahahaha. Kadang-kadang gua rasa gua dengan Chandler macam tak jauh beza. Mungkin kaler bibir je berbeza kot. zzzzz.



CHANDLER BING = MY IDOL



p/s- Klik sini untuk download F.R.I.E.N.D.S

.

5 comments:

Ainee Cumi said...

dari sekolah rendah dulu teringin nak tengok tapi sampai da besar ni tak tertengok tengok pun walaupun satu episod..haishhh!

Bunny.ツ said...

The nanny lgi best!

teRi said...

ainee: hahaha. kalo nak tgk, dolod la. ataupon ko nak aku dolodkan? pastu bg kt ko?

bunny: the nanny pon org layan gak. ngah dolod ni. muehehe

Aidi-Safuan said...

10 episod ko donlod? pergh. mau pecah hdd aku

teRi said...

lol. kecik je. 1 season 4gb je pon.