PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, May 13, 2010

Apa Fungsi Sebenar Hati Kita?

Baru-baru ni aku rasa pelik. Asyik rindukan seseorang. Rindu sapa ntah. Jantung asyik debar2. Nak kata aku suka sangat kat dia, rasanya macam tak. Baru knal kot. Jumpa pon baru 2 kali. Tepon dia pon baru sekali. Tapi seyes aku rindu dia. Rindu nak chat dgn dia. Rindu nak tengok dia taip 'wekkk'. Dem! Aku pon da tak paham fungsi hati aku ni. Perlu ke hati ni berdenyut untuk orang lain?

5 comments:

otak ketat said...

hoh. jiwang weh. haha. hati kita mmg akn berdenyut utk org lain lah. itu tanda org tu betul ada dlm hati kita. eh tp aku tiap kali nmpk laki kacak pn berdenyut2. cmne tuh eh. hahaha.

teRi said...

haha. tu tandanya lelaki kacak pon ada dalam hati ko.

Asiah Termizi said...

eee jiwang! :p

Asiah Termizi said...
This comment has been removed by the author.
.rafiq. said...

yelah.. aku rasa ko dah tak betul.. banyakkan bersabar..