PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, October 30, 2009

Hari Pertama Peperiksaan..

Pagi tadi gua ada exam.. Paper agama II je pon. Tapi struggle gak la nak menghafal. Al maklum la da tua bangka, so penyakit cepat lupa tu pon memang macam berleluasa. Tapi semalam gua da stadi baik punya. So gua rasa xde hal. Semua benda da hafal n faham. Just tinggal nak menjawab paper je.. Target xnak kalah la kan? Budget A atau A- je untuk subjek ni. Keh keh keh keh..

Gua bangun pukol 6 pagi. Fuh bersemangat bangun awal. Padahal exam start pukol 9 pagi. Saja bangun awal, bole prepare sket2. Kasi releks2 dulu. Kang bangun lambat, kelam kabut lak gua nanti. Pas siap mandi semua, da pakai kemeja hensem2, sarapan nasi lemak pe, lalu gua pon usya jam. Ok dah pukol 8.15 pagi. Suda bole gerak.

Gua pon dengan hensemnya masuk ke dalam kereta sambil membaca bismillah. Da rasa cam selesa lebeh kurang, gua pon on enjin kereta. Disebabkan kereta gua ni da seharian tak bergerak, maka gua pon lepak kejap nak panaskan enjin...

Tiba-tiba enjin kereta mati. Pekes lak ni? Gua cuba start lagi. Demit! Takleh start. Gua cuba jampi serampah. Pastu cuba start enjin balik. Hampeh lebeh kurang je. Gua cuba guna teori kejuruteraan gua. Terus gua usya meter minyak. Haram! Kuning pekat cam mee kuning! Camne gua leh lupa yang gua langsung tak isi minyak minggu ni??? ARRRRGHHHH!!!

Gua stress! Jam dah menunjukkan pukol 830 pagi. Exam lak start pukol 9 pagi. Camne ni? Perjalanan dari rumah gua ke UNITEN je da amik masa selama 30 minit, campor jem + ayat awek tepi bus stop. So sempat ke gua nak g amik exam ni? Apa yang patot gua buattttt???



bersambung..

2 comments:

inDah iNdrIana said...

du luck

bubu253 said...

uhhuhu study byk sgt...
smp myk kete xisi pon lpe...
huhu