PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, October 27, 2009

Entri yang berunsurkan ilmiah


Jadual Final Exam Gua


Jumaat (30/10/09) --> Agama Islam 2

Isnin (2/11/09) --> Electronics 2

Rabu (4/11/09) --> Circuit Analysis 2 & Digital Logic

Jumaat (6/11/09) --> Electrical Machine Devices



Macam haram semua paper final gua nak dekat2! tekanan gua! yang hari rabu tu siap ade dua paper lagi! dem! celah mana gua nak stadi ni? tak sporting langsung UNITEN ni. exam week dia bagi 2 minggu je. kedekut gle! da la gua baru beli game FIFA 2010. bila masa gua nak main??? arghhh! demi menunjukkan tekanan gua, gua boikot tak stadi sampai skang. hahahha. bodo tol. mampus gua. dah2. esok gua nak start stadi. jangan kaco gua. huh! chow!

6 comments:

Miss_Independent said...

Agama Islam 2
kalau x stdy tp x skor xtau le aku nk kabo nape..
huhu

Aidi-Safuan said...

ala...bole je extend.

suezensuzanna said...

all the best for ur exam k

teRi said...

tq suezensuzana!

cis aidi semua jeles!

cik kebebasan. agama tu ok lg. cuma subjek lain ni pening sket. adeh

.rafiq. said...

bagus betul. bru nak start ye.
gud luck teri.
jangan hampakan ibu lu.

intan.maisarah said...

guud luck