PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, October 2, 2009

Abah suka sangat dengar lagu-lagu P. Ramlee.. =)

Hendak ku nangis
Tiada berair mata
Hendak ku senyum
Tiada siapa nak teman
Kalaulah nasib
Sudah tersurat
Begini hebat
Apa nak buat

Di mana kan ku cari ganti
Serupa dengan mu
Tak sanggup ku berpisah
Dan perhati patah, hidup gelisah

Alangkah pedih rasa hati
Selama kau pergi
Tinggalkan sendirian
Tiada berteman dalam kesepian

Dunia terang menjadi gelita
Cahaya indah tiada bergema
Keluhan hatiku membawa derita
Kini kau jua tak kunjung jelma
Di mana kan ku cari ganti

Mungkinkah di syurga
Untuk kawan berduka
Menangis bersama, selama-lamanya


Gambar terakhir bersama arwah abah yang diambil pada Hari Raya Pertama Aidilfitri 2009

A'kum. Semua orang dijemput datang ke majlis tahlil arwah abah saya. Majlis akan diadakan selama 3 malam berturut- turut pada hari khamis(selepas isyak), jumaat(selepas isyak) dan sabtu(selepas maghrib). Kepada mereka yang ada kesempatan, jemputlah datang. Alamat umah: no. 2, jalan 3/12, seksyen 3, bandar baru bangi, selangor. Hubungi saya jika nak datang; 0126115263 (teri)

4 comments:

cikyin said...

mahal gamba & kenangan tu dik. anggap la tu hari raya dan kenangan terindah dgn arwah di saat2 akhir nya.

.rafiq. said...

semoga semuanya berjalan lancar.

zyr zh said...

laa..arwah ayah awak kat hospital serdang ke..saya nga pektikel kat hospital serdang..kalo saya tau lama dah saya lawat ayah awak..

Hunky said...

Ya Allah.. Sayu betul aku baca post ni..

Aku hanya mampu sedekahkan

'Al-Fatihah'

banyak bersabar ya bro..