PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, October 27, 2009

ahhh! semua pompuan sama je!



Argggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!


Masa aku nak stadi ni la macam-macam gangguan datang!
Tekanan btol!!!


Kisah dia macam ni. Tadi selepas makan, aku pon siap sedia la nak stadi. Tibe-tibe..

Awek: salam
Teri: erk. salam (pehal tibe2 awek ni chat dgn aku? cuak2. lol)
Awek: thanks.
Teri: erk. thanks nape?
Awek: sbb kite belum knal lagi, tapi awk da komen gambar fb saya. thanks
Teri: owh tu semua tanggugjawab saya untuk memuji keindahan yang ALLAH berikan. hehe.
Awek: wah. macam tu ke? puji2 orang ni dapat gaji x?
Teri: a'ah. dapat. siap dapat naik gaji lagi. haha
Awek: hahahaha. awak ni kelaka la.
Teri: eh mana ade. saya peramah dan single je. :P
Awek: blablablablablablablabla.
Teri: blablablablablablablablab.

Maka mereka pon berbual la sampai ke jinjang pelamin. Dan mereka berbahagia sampai ke anak cucu buat selama-lamanya. The end. Sekian terima kaseh.


p/s- dulik! nak wat gak entri pasal awek n kawen. booo!

3 comments:

intan.maisarah said...

.........
kawin la cepat teri oi

edda(",) said...

btol kata intan tu.. kawin cepat2.. dah mcm meroyan je aku nengok.. miahahaha

teRi said...

ah korang semua jeles! haha