PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Sunday, June 6, 2010

TAG dari Puan Qila Comel. :P

Dah berpuluh tahun aku boikot TAG disebabkan sos cili life, brand sos cili yang paling aku suka dan tersedap di bimasakti, sudah tidak dijual di Bangunan Warta, Bandar Baru Bangi. Bagaimanapun pada hari ni aku bangkit kembali dari kematian sos kerana kedai mamak depan rumah aku ni dah start jual sos cili life. Maka bermulalah kehidupan TAG aku!


Haaaa! TAG ni ditaja oleh Puan Qila Yang Comel. Kalo nak tau dia btol2 comel ke tak, cuba tengok mamat yang pakai tengkolok tu. Comel tak? Kalo comel, kompem Qila pon comel. Sekian intro dia.

Dan soalan-soalan dari TAG tersebut adalah:

1. adakah anda rasa anda hot?hmmm skang ni hot gile. dah pukol 11.26 pagi. panas2. da la baru lepas berkebun depan rumah. pastu makwe jiran sebelah nak skodeng gak. panas ati gua. kalo nak, ckp! huh. ok bye nak g mandi..

2. upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?

3. cerita pasal gambar ni?
demit! kantoi plak gambar baru kereta gua. baru nak wat suprise. dulu gua selalu buh gambar makwe gua, tapi disebabkan dia dah kawen, gua terpaksa ganti dengan gambar kereta gua, merangkap bini baru gua dan merangkap robocop balai polis bandar baru bangi. kepada ex gf gua, jessica alba, abang mintak maaf kerana terpaksa mengganti gambar dinda dengan gambar bini baru abang. abang dah tak mampu menahan gelojak asmara kuda kita.

4. kali terakhir makan piza?ntah. da lupa. 2 bulan lepas kot. gua bukan ada duit hari2 nak makan pizza. sob3. sedeh2. zzz. apa mende makan pizza? dia masak roti je kot dalam oven pastu buh udang kecut dua tiga ekor, tambah ajinomoto, tambah keju beger ramlee. pastu siap! dan kena bayar rm30 untuk sekeping. rugi2. bek gua makan kat umah. ada siakap 3 rasa, ketam masak lomak, tomyam terengganu. semuanya free. lol. demit. gua lapar lak tetibe.

5. lagu terakhir anda dengar?Faizal Tahir - Selamat Malam
(layan gak lagu ni kalo dengar b4 nak tdo. lagi2 kalo ada makwe tolong dodoikan. pehhh!)
6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?angkat ketiak untuk keringkan bulu ketiak sambil bermain takraw.
7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?teri, along, syah,hairi, kacak, abang, pakcik, awak, kamu, engkau, babun, jubo, nenek ko, woi!, brader yang badan taff, sayang(ops!), atok(uhuk2!), pendekar naga emas (ok nama ni gua reka masa zaman imaginasi kecik2 dulu.zzz)
8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?a. xoul
b. aceed
c. prince persia
d. jessica alba

9. sape orang no 1 dengan anda?
ketua PBSM masa skolah rendah merangkap setiausaha Pandu Puteri dan merangkap kawan baik gua yang terbaik di planet marikh, bff terbaik di alam maya dan juga alam dan manusia serta Alam Perwira.
10. katekan sesuatu kepade orang no 5?hmm.. awak.. awak.. hmmm.. malu la nak cakap dengan awak. uhuk2.
ok2. saya tanya ni. awak.. awak tido awal ke malam ni? ok selamat malam. zzz

11. no 3 ade hubungan dengan sape?
gua suspek mamat ni ade hubungan kongsi gelap atau kekasih gelap dengan princess tamina yang turut dikenali dengan nama princess farah dalam wikipedia. gua akan cuba siasat benda ni. mesti siasat! manyak jeles wor! princess tu cun kot! demit gemma watson. asal sore awak seksi. mayb esok kot gua baru nak tgk wayang cite prince persia ni. tengok la kalo ade makwe lain ajak tengok skali ke. zzz
12. bagaimana dengan orang no 2?
oh awek ni. kalo tak silap gua, ari tu ada nampak dia mandi slide kat sungai gabai ari tu. dulu dia ni ketua kongsi gelap kat sungai tekala. skang dengar cite, da jaga kawasan sungai gabai kot. taff minah ni. angkat beras 5kg, sebelah tangan je kot. dan tak lupa juga, merupakan pemenang berebut remote astro channel disney selama 5 tahun berturut2.


13. kata-kata cinta kepada orang no 4?
muah2. walaupon awak da jadi bini orang dan mak kepada orang lain. saya tetap mengsecret admire awak dari jauh, sejauh 50000km. miss u. katil saya still ade bau ketiak awak. sob3.

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?
a. tak knal pon tapi saja nak tag. booooo! hahahaha.
b. bosan
c. sangat bosan
d. kroohh2

.

2 comments:

Qila Azali said...

terang siot blog teri. ingatkan tadi sala blog. hahaha.

teRi said...

haha. :P