PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, June 8, 2010

Kenangan Kareb Lama

Semalam bosan gile babi. Habis taktau nak buat apa. Semua keje da setel walaupon hanya makan dan tido dan duduk depan pc 24 jam. Hahahaha. Pastu bukak folder lama2 dalam pc. Delete2 porn yang gambar xclear. Hahahaha. Pastu usya gambar-gambar lama dalam pc. Then terjumpa lak gambar ni.


Gambar kareb lama. Diambil masa 3 tahun lepas kot. Hehe. Muka nak terencat sekor2. Hahahaha. Aku knal budak2 ni 6 tahun lepas. Aku main masuk je mana2 rumah penginapan kat uniten tu. Mana aku tau korang satu geng, pastu sorang kawan korang tak dapat nak masuk rumah tu sebab aku da register rumah tu lagi awal dari budak tu. Mula2 semua panas dengan aku sampai nak berangan cerita lebat nak pukul aku masa tidor. Perangai cam lahabai sekor2. Hahahaha. Tapi misi korang tak berjaya sebab aku selalu keluar rumah sampai subuh. Hahaha. Bodo je perangai sekor2. Last2 kita jadi kawan baik gak kan? Perangai nak sama. Sama2 mata keranjang dan suka berlawak lucah memang kombinasi terbaik antara kita. Hahahaha!

Aku rindu nak dengar Iss bercerita dongeng sebelum kitaorang masuk tido. Walaupon dia merepek tak tentu hala mintak terajang. Pastu bercerita nak sekerat jalan je sebab dia tido dulu masa kitaorang ngah klimaks mendengar cerita. Perangai cam gampang. Orang taknak dengar tapi dia paksa orang dengar. Last2 dia tido dulu. Cam arem. Dah la suka tido bogel. Pastu jalan bogel dalam rumah. Hahaha. Cilaka la ko iss. Aku terbayang kot skang ni. Ko ingat aku tidur mati ke? Babun ayam! Hahaha. Pastu ko cuba tutup kemaluan dengan langsir bila kantoi. Harem jadah btol. Hahahaa.

Aku juga rindu pada mulot jantan berapi, si Shah. Hahaha. Mulot ko kalo tak berapi tak sah kan? Cite nak letup2. Sampai sarol pon join perangai ko sampai skang. Haha. Pastu bila orang bahan, Ko nak marah sungguh2. Hahaha. Gurau2 je la. Ko baik kot. Aku saja usik2. hehe. =)

Dan tak ketinggalan bekas paling kareb, si Topek jambu! Haha! Aku ingat lagi dulu setiap malam kita lepak depan kptm bangi semata mata nak usya awek mana ntah. Cam arem. Pastu lari2 pegi komuter bank negara la. Then lari ke lrt kat belakang sogo pulak. Macam setan! Tak pasal2 bermarathon lak kat KL tengah-tengah malam. Aku ngah cirit birit kot masa tu. Tapi demi nak tengok kawan hepi, aku sanggup berkejar2 dalam taik berciciran supaya ko dapat skodeng makwe tu dari jauh. Babun. Pastu korang leh taknak jumpa gak kan? Penat aku lari dari stesen komuter ke stesen lrt tu. Tak pasal2 aku berak 4 kali dalam sogo tu. Huh.

Hehehe. Banyak lagi kenangan bersama dengan korang je. Tapi takpe la. Kenangan lain tu banyak bahan diri sendiri je. So baik aku simpan sorang2. Hahahaha. Cukup la kenangan ni. Aku dapat bahan korang sket. Hehehe. Jaga diri bebaik weh! Aku selalu jadi kawan baik korang walaupon kita dah tak macam dulu. Aku tau aku banyak susahkan orang. Aku mintak maaf banyak2. Gud luck dalam kehidupan korang! I miss u all! =)

2 comments:

Qila Azali said...

alala comel nye entry ni.. (;

Huda said...

rindu zaman studi :P