PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, June 15, 2010

Gua pon Layan Gak..

Sori sebab gua da lama tak update blog. Al maklum la gua sekarang sebok sket sejak dapat projek 14 milion rupee hari tu. Tu belom cerita pasal tak menang tangan layan makwe-makwe kat fesbuk lagi. Tapi dalam sebok-sebok pon gua sempat mengikuti peredaran hal ehwal semasa. Gua tau skang ni Lagenda Budak Setan ngah panas kat panggung wayang. Sapa tak tengok, memang masa kat sekolah rendah dulu selalu sesat dalam perpustakaan. Btol tak?

So dah alang-alang layan Lagenda Budak Setan, gua terus terjebak dalam budaya membaca novel. Mana tau pasni novel-novel tu pon keluar wayang gak ke. Haaa! Masa tu boleh la gua berlagak kat dalam fesbuk. Huh!

Dan secara kebetulan, mak gua lak boleh beli 2 bijik buku novel sebagai hadiah besday gua minggu lepas. Memang kena la dengan citarasa gua yang terkini. Kehkehkehkeh..
















Amacam? Korang rasa bila wayang nak bikin filem ini novel? Layan gak dow. Lagi-lagi 2 jam sebelum nak amik exam. Memang tangkap nanges la.


P/S- Apa barang layan Ahadiat Akashah dengan Ramlee Awang Murshid. Layan Dr Fadzilah Kamsah la kalo ada berani. Dengar nama pon da bunyi cam awek hot. Apatah lagi isi kandungan novel tersebut. Pehhhhh. Slurrppp. Nyum nyum

3 comments:

fndrocka said...

baca novel dengan buku fikyen lain feeling dowh...fadzilah kamsah bagi aku dengar cd dah lah.huhu

farrah said...

hek en laa. org baca fadhilah kamsah, sibuk dia pon na tiru.

tapi da na tertipu. baru na pelik, apsal dia senang je jumpa lbs, org ni sampai berumah tangga kat mph seluruh selangor ta jumpa2

teRi said...

hek eleh!