PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Saturday, June 19, 2010

Apa Yang Penting?



Petang tu pas makan tengah hari, gua ngantok. So gua tido. Ye la. Takkan tetibe nak pegi menoreh getah lak. Ngah sedap-sedap tido sambil mimpi Nora Danish, tetibe mak gua bising-bising masuk bilik. Gua bukak sebelah mata Superman gua..

Mak: Along, bangun along.
Gua: Hmmm?
Mak: Jom pegi Redang esok. Mak nak suruh Pak Teh booking bot ni.
Gua: Aaaaa? Taknak ah. (pastu terus sambung tido)
Mak: potpetpotpetpotpet (keciwa sambil bebel-bebel pasal kandungan kolestrol)




Pengajaran:
Tido lagi penting dari bercuti ke Pulau Redang. Huh! *muka kerek*




notakaki gak: entri ni utk awk sbb awk xdpt g pulau kapas. muahaha


2 comments:

Paan said...

Derhaka.

-xoul- said...

peh tak bersyukur..org lain susah gle nk dpt peluang gi redang..huh