PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Saturday, March 20, 2010

Panaihhh!

Pagi tadi gua panas hati. Semuanya disebabkan rumah sebelah buat bunyi drill macam setan di pagi hari. Dorang taktau ke yang gua tido lambat malam semalam sebab layan makwe fesbuk?

Habis seluruh rumah gua bergegar kena drill. Ikot hati nak je repot kat Aduan Rakyat TV3. Nasib baik gua dengan Mazidulakmal tak berapa nak ngam. Nak tau kenapa? Tahun depan gua citer.

Gua terus suspek rumah sebelah ni ngah wat terowong bawah tanah nak rompak bank CIMB kat UKM tu. Gila punya lama dorang main drill. Dekat 2 minggu kot. Takde skill langsung. Ni mesti masa sekolah vokasional, main penutup botol dalam kelas.

Gua usya jam loceng. Ah baru kol 11 pagi. Awal lagi. Burung hantu pon tak keluar keje lagi time ni. Gua suspek Sarol pon ngah membuta lagi masa ni. Tanpa melengahkan masa, gua pon pura-pura tido sambil tutup telinga dengan bantal pelok.

"ALONGGG!! BANGUNNNNNNN!!!!!", mak gua menjerit.

Menggelepor gua lari masuk jamban..

Selesai mandi, gua terus siap2 berpakaian formal. Gua ade misi hari ni!

Turun je gua ke bawah.. tetibe..








(BERSAMBUNG..)

5 comments:

Anonymous said...

kelaka. aku bangun da kot time tu. grrr

.rafiq. said...

cilakak. masa bile lak ada besambung ni.

qishie said...

cam haram bersambung2 ni..aku lempang ko karang.

Aidi-Safuan said...

hahah...suke2 jer sambung. pastu nanti mesti lupe nak sambong

Lilianna Mardiana said...

hahahaha, dah sedap2 I baca, u sambung plak, ceh, haha :p