PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, March 26, 2010

Korang Penah RIndu Kawan Baik Korang?

Biasanya setiap hari aku akan datang umah ko dan tengok muka spongebob ko yang macam mintak kena pelempang tu. Setiap hari aku akan ajak ko kuar dan makan sama-sama. Tak kira la makan siang ke, malam ke, tengah malam ke, aku mesti akan ingat dan mesej ko dulu. Hp aku pon penuh mesej-mesej dari ko je. Ko dah macam adek aku.. Lebih dari seorang kawan dan seorang adik. Lebih dari seorang makwe.

Tapi mulai hari ini aku dah tak dapat tengok ko, dengar suara ko, gelak dengan ko.. Pasni aku akan sorang-sorang. Pegi mana-mana pon sorang-sorang. Ko dah takde untuk teman aku. Ko takkan ade dah untuk aku ketika aku tension dan kesunyian dan kesedihan. Walaupon ko tak membantu sangat aku dari segi fizikal, tapi bila ko teman aku, aku rasa bertambah kuat. Malah ko selalu gelak bila aku wat lawak walaupon aku tak kelaka dan tak hensem sebenarnya. Mana lagi aku nak cari kawan macam ko??

Aku da start rindu gile kat ko walaupon baru semalam jumpa ko. Harap persahabatan kita akan kekal sampai bila-bila. Jaga diri weh. Jangan kuat picit jerawat. Harap ko selalu hepi. Tu je doa aku.

WOI SAROL! JANGAN LUPAKAN AKU WEI! ;((((((((((

11 comments:

Qila Azali said...

qila rindu shahrul lagi banyak dari korang rindu dia. dah lama tak jumpa n lepak.. hari tu jumpa pon xsampai sejam.. shahrul i miss u sooooo much laa friend!! :((

teRi said...

ah xde! teri lg byk. da penah tdo sama2. da rasa semua kt sarol. lol

arin ahamad said...

haha..terik gay..

teRi said...

T_T

Qila Azali said...

takde! qila rindu shahrul lagi byk wek wek!

teRi said...

haha

arin ahamad said...

teri muka sarol mcm ade pemain bola sepak kt liga2 africa xpon eropah pun bleh..

teRi said...

haha. ok la tu. kaya kot. gaji seminggu 20k pound. sapa xnak?

.rafiq. said...

ko gay
tahniah

.ella ainnadjla. said...

holoh2..
comey sungguh bila kwn syg kwn mcm nih...

teRi said...

;((