PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Tuesday, March 9, 2010

Alip Ya Mim = BUAYA



(30 minit sebelum test..)


Kelam kabut gua capai tuala. Mandi laju2. Siap2. Sikat rambot dan pakai baju. Pastu turun bawah. Demit. Lupa nak pakai seluar. Naik atas balik.

(20 minit sebelum test..)


Gua da ada dalam kete. Start enjin. Vrooomm. Mantap enjin mitsubishi gua mengaum. Sambil panaskan enjin, gua usya-usya formula. ALAMAK! Lupa lak nak beli pensel! Terus gua drive ke kedai runcit depan umah. Pas usya-usya mana yang patot, gua buat keputusan untuk beli pensel tekan je. Senang sket. Takyah gua kelam kabut nak mengasah pensel dengan kapak nanti.

(5 minit sebelum test..)

Gua da smpai dalam dewan peperiksaan. Duduk sambil baca doa supaya tenang menjawab test. Usya2 makwe sebelah. HUH! Semua laki. Bosan.

(masa test..)

CILAKAK! CAMNE GUA BOLEH TERBELI PENSEL TEKAN KHAT? DEM!

5 comments:

.ella ainnadjla. said...

tulis lah ikot jawi.. bt khat.. seni namanya tu lecturer...

miss labi said...

ad ciri2 keimanan semulajadi la tu..haha

arch-t said...

*gambar tiada kaitan

.rafiq. said...

ubat pensel khat lu beli tk?

Anonymous said...

Memang sah dapat "E" nanti. Kalau nasib baik tak kena tendang dek buaya tu!