PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, March 26, 2010

Nasi Goreng Ketam Dua Rasa..



Apakah perasaan anda di kala sedang enak menikmati nasi goreng ketam, tibe-tibe datang seorang pelayan restoran itu berlari-lari mengejar tikus dan selamba memijak tikus berkenaan sampai mati di depan mata anda?

Perasaan saya? Mudah saja. Saya cuma berasa macam nak control macho sambil menyumbat telinga dengan straw supaya tidak kedengaran member-member berbual pasal tikus yang mati itu dan saya juga cuba jangan memandang nasi goreng ketam itu sebagai nasi goreng tikus kerana ingin mengelak dari muntah secara tibe-tibe.

Dan akhirnya saya berjaya menanges dengan penuh kekesalan kerana membazir rm25 untuk sepinggan nasi goreng ketam yang hanya sesuap je saya makan. Saya tidak tau samada saya perlu mencarut keriangan atau tidak.

Anda pula bagaimana?



.............






p/s- Gambar di atas hanya hiasan semata-mata. Tiada kena mengena dengan seorang perempuan yang kuat minum air dan kuat pergi ke jamban. Sekian

12 comments:

.rafiq. said...

ala tikus je.
daging tikus sedap juga,
macam daging ayam

Seri said...

macammmmm tikus perasaaan ini membaca blog mu. dem.

Qila Azali said...

serious keee?? ewww.. eh apsal mahal sgt nasi goreng tuu?????

teRi said...

rafiq: geli dow
seri: tikus ketot?
qila: mahal la. ketam 2 ekor. pastu byk gle portion n nasi dia. huhu

Qila Azali said...

ya ampunn.. tu bukan nasi goreng tu.. tu dah kira nasi special ketam special bulan mengambang.. hahaha..

Wolverina said...

oh no. my feveret meal dekat william kot.

qila, jom pegi lepas exam XD

Aidi-Safuan said...

hahaha... kat williams ker?

Qila Azali said...

azi - mak oi nasi goreng ketam je dah rm25.. yg lain2 bpe m plakk.. :p

.ella ainnadjla. said...

eeuuwwwww...
baca pon dah kembang tekak...
kalo dpn mata terus keluar balik sume isi perot....

teRi said...

tau xpe. loya kot

Wolverina said...

mmg a mahal. tp puas hati gile.

er, kalau pekerja dia tak pijak tikus lah T_T

Melati said...

hahahahaahhahahahhah geli geli...