PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Saturday, May 2, 2009

Pertunjukkan Harimau Part 2

Sambungan dari entri sebelum ini..




Di sebalik jendela dapur rumahku yang tak ditinted itu, aku telah terlihat sesuatu benda yang amat luar biasa!!


NGAUMMMMM!!







Pehhh!

Ade pertunjukkan harimau kat belakang rumah aku ni!

Perasaanku bercampur baur..

Seram + Takot + Teruja.

Semua ada.

___________________________________________

*IKLAN SEBENTAR*

Pertunjukan Harimau = Tiger Show

Tiger Show = Pertunjukan Gadis Membuka Pakaian


Maka Kesimpulannya,

Pertunjukkan Harimau = Pertunjukan Gadis Membuka Pakaian


*IKLAN TAMAT*

____________________________________________

Sebenarnya pada masa tu terdapat seorang gadis yang berkemban sedang cuba menyalin pakaian di dapur umah beliau yang terletak betol-betol di belakang rumah aku lalu menyebabkan aku yang suci dan naïf ni terngintai tanpa sengaja. Ia menjadi lebih keasyikkan apabila tuala yang dipakainya itu tiba-tiba terlucut dari tubuhnya,

Aku sebagai manusia yang beralat sulit lelaki ini berasa amat terkejut dengan pemandangan yang amat luar biasa ini! Langsung tidak boleh menyalahkan aku kerana ia berlaku tanpa dirancang dan sudah pasti ia merupakan pertunjukkan harimau secara langsung. Bogel penuh lak tu.. Sapa tak terkesima? Muahahaha.. (ok kantoi gelak jahat..)

Bagaimanapun panorama tu hanya berlaku sekejap sahaja kerana gadis tersebut terperasan kelibat ku sedang memerhatikannya. Lantas dia terus meyembunyikan dirinya di sebalik dinding dapurnya itu.

Kejadian ini berlaku dengan pantas. Aku berasa cuak dengan tiba-tiba.. Lalu aku cepat-cepat membasuh pinggan dan terus berlari ke dalam bilik tidurku..

Di dalam bilik tidurku, aku berpeloh-peloh.. Bermacam-macam perkara bermain di fikiran ku ketika itu….

Aku takot..

Aku risau..

Aku panik..

Macam mana ni?

Apa perlu aku buat kalo budak perempuan tadi tiba-tiba datang ke rumah ku dan menyuruh aku pula berbogel di depannya???

!!!!!!!!!

16 comments:

wunny_hunny said...

phew.
kawen je..ok x?
hahaha..
dlu masa zman matrix, rakan2ku selalu mngesyorkn ku utk masuk tiger show kt siam.
ku pikirkn kene ad rimau bagai2, tp stelah ak phm mksud tiger show tu, prasaan mmbuak2 utk mnyertainye =p

*dush*

teRi said...

1. erk.. sapa yg kena kawen?

2. kt belakang rumah aku mmg ada pertandingan tiger show, datang la join.. ;p

3. kadang2 aku terbuak2 gak nak tgk tiger show.. muahhahhaha

ina said...

nasib baik umah teri kat AU2..hahaha so, saya bukan gadis yang membuat tiger show itu~


hahaha

sengal la tEri ni..

qishie said...

huh?
jgn harap aa..
gila meroyan pompuan tu nanti kalo nampak ko bogel.

teRi said...

@ina: kebetulan i ade umah lagi satu kt au3 tu.. pehh rupa2nya ina! ;p

@qish: aku da biasa digilai oleh gadis2.. ;p

AkuAyie said...

ooooo
itukah Tiger Show?
baru tau.. hehe <---jakun...

teRi said...

tu baru tiger show.. blom lg elephant show.. ;p

joegrimjow said...

cet
lucah!!!!

tapi ku suka
hehe

teRi said...

aku pon suka hehe.. ;p

M3GGA3 said...

T_T
xsgka teri cani..

teRi said...

erk.. saya telah dipaksa.. ;p

akuxbiadab said...

hahahhaha....
bogel suda baru nmpak cm siamang berbulu lebat...hahahhaha...kemak paria...hahahha

teRi said...

cm arem la lu ni bob! haha..

hackerzx said...

jgn gay..kat siam tu bkn tiger show..korg dgr je bunyi 'tiger show'..sbnr nye 'thai gurl' show..zz..

teRi said...

ko penah dgr perkataan gay show x? sengal? haha

Pije. said...

i la gadis tu.
sila u bogel depan i.
lepas tu kawen.
hahahah!