PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, May 8, 2009

Cinta Penggali Kubur





ada org kata rupa aku ni macam Undertaker.. btol ke? lol



19 comments:

Budak Panjang said...

cinta penggali jubur?

qishie said...

comel la budak pakai spek tu.

sila kenal kan dengan lebih lanjut eh..


kiut nye!!***sambil buat muka excited**

teRi said...

@budakpanjang: jubor mu!

@qishie: kalo nak, kena wat sistem barter.. haha

Bok said...

da mcm neraka aku tgk muke ko.

teRi said...

mcm penah pegi je bok?

wunny_hunny said...

hahaha..ak nk sokong boleh x?
ak rase btol la..tinggal ko nk pkai topeng merah tu je ngn smpan rmbut pnjg yg brkrinting =p


ehem2..nk knal dgn bdak bju 'no45' tu bole x?

teRi said...

ah semua nak knal dgn bdk tu.. bole.. dgn syarat ko pakai baju cm chyna pastu pos dlm blog ko.. haha

nadiah norzemi said...

memula ingat ko yg pakai spek tuh.

br nak shift kutuk budak muka keras teran berak kat belakang tuh.

sekali....erk

teRi said...

dem!

bella said...

perghhh cm knl bdk pkai spek ni..kmbr2 hehe

din mamak said...

nk nl ngn bdk blkn bju sweter biru tu..xsilp aku namenye encik hibikini

teRi said...

aku sepak gak belle dengan odet ni.. gatal2 pakai nama din mamak n conan.. lol

Amanitium Cho said...

ni undertaker versi niggers ni.

zeyra zaha said...

eh btola dak no45 tu nak kenal bole?ahahaha

niEna hailani said...

kl no45 jd undertaker..
mst bnyk kes bunuh diri...lalala...

Ikan_Pari@@ said...

Cube kamu gi pukul orang, pas tu cakap kat dia:
Rest
In
Peace!

Jangan die yang cakap kat kamu dah le.

- Gie - said...

hahaha...ak tgk ade ar skit2...ko ske ke undertaker?
ak rs die x hensem...huahuahauaaha

Anonymous said...

no 45=atip weii. dush

fndrocka said...

patut kau cencor dulu muka budak no 45 tu...telah menengelamkan undertaker..