PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Thursday, May 21, 2009

Aku Dah Bosan!!

Aku bosan dengan cintamu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan cintaku
Aku fikir kau tak searus
Lebih baik ku beralih
Biarkan diriku terus bersendiri

Ku tak sanggup engkau setia
Walau jasad dan juga nyawa
Sebagai tanda cintamu padaku katamu

Tak mungkin ku percaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanyalah bibir berkata
Yang memilukan
Menambah bengang rasa hampa
Terus hingga diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka
tak mungkin akan ku kembali
Jika janji sekadar mimpi
Tak mungkin aku sanggup bersama denganmu

16 comments:

jajaoohjaja:) said...

teri Bo,
bosan pergi tidur.
sekian terima kasih:)

*ohh saya bukan acik gumuk yaa*

teRi said...

tak bosan kalo jaja ade.. wekk!

jajaoohjaja:) said...

teri Bo pun dah jadi acik gumuk atas kekreatifan diri sendiri.

boo kat teri Bo! (^0^)

teRi said...

kalo laki, mana leh jd makcik gemuk.. booo makcik jaja gemuk.. gagagaga.. ;p

AkuAyie said...

uit...feeeling nmpk...
hahaha!

teRi said...

haha akuayie.. lama xnmpk.. hehe..

feeling sket2.. lagu ni cm kena je.. hehe.. ;p

Pak Harun said...

jangan memilih..

jajaoohjaja:) said...

ape pulak.
ade je skrg pondan tua wujud di mana mana.
klu terjumpa cuba pgil diorg pak cik, mesti dapat tamparan wanita terhebat:)
so,pgil mak cik la kan kan?
so,laki = makcik!

teRi said...

haha.. yela jaja bogad.. pape je la.. janji jaja hepi.. hepi x main komen dgn teri? ;p

Seri said...

dah kenape..bosan ek? alololo.. hahha epin mane? epin?

xoul said...

yer opah

A a D i I ? said...

ni lirik lagu ke sajak weh?

Sunshine in the morning said...

uuu~~
mendalam sekali..;DD

I_Hate_Lolipop said...
This comment has been removed by the author.
helena's said...

eh ni lagu akim kan ni..bengang..

melodi-panas said...

mat, awek yang ko minat tu dah single, kompem weih semalam dah siasat dah