PENGIKUT-PENGIKUT SI KACAK!!

Friday, January 22, 2010

Kisah Hidup Seorang Pelajar Yang Cemerlang

Hari ni gua bangun lambat. Dalam pukol 8.30 pagi camtu. Kelas lak pukol 9 pagi. Menggelepor gua mandi laju-laju tadi. Da la ade kuiz. Mandi memang macam superman la. Air tak kena kepala lagi, gua da sarung stokin.

Siap-siap je, gua terus turun ke bawah. Amik kunci kereta n kunci rumah. Jam da menunjukkan pukul 8.45 pagi. Tetibe tak boleh nak bukak gate. Penat gua tekan remote banyak kali.

Haram! Lupa lak remote gua xda bateri. Gua pon lincah cari kunci spare dalam laci.





20 minit kemudian..

Terbaring atas lantai. Keciwa. Kunci spare, adik gua rembat bawak g sekolah. Tak pasal-pasal kuiz gua dapat kosong. T_T

9 comments:

e. indah said...

nape tak panjat jer gate tue ..kuar carik bus ker teksi ,tak pun joging ker p ambik kuiz hahhaa... sure lect terharu ngan lu punya ceta ..

; p

melatidaisy said...

ha'ah..menarik jgk jalan crite cik e.indah tu..hihi :)sure lect terharu then bg full mark ke..=)

teRi said...

haha. da penah wat dulu. last2 xsempat nak jawab kuiz. so marilah kite ponteng kelas lagi. haha

liyanaKim said...

bagus anda pelajar cemerlang. kerana berhasil bawak telur kosong balik ke rumah.

M O N I C A said...

itula..lain kali kena tepati masa tau..:)

teRi said...

liyana: oyeah!

monica: baik cikgu! :P

fezaL Mohd said...

terbaikkk !
gua selalu cmtu .

terlambat last2 lepak umah .

.rafiq. said...

ala baru kuiz. rilek la. suruh adik lu rembat kunci lagi.

kizzy tf said...

eh air tak kena kepala lagi dah sarung kaki? dasat.

lain kali dupliket kunci byk sket. =D